Del 85. - offentligt...

992 38 3
                                    


Lauras synsvinkel.

"Vil du med til Oslo i aften?" spurgte han mig. Hans smil stadig klistret på hans ansigt fra øre til øre. Jeg smilede lidt. "Skal i arbejde igen?.." spurgte jeg. Han smilte skævt og nikkede.
"Men jeg vil ikke undvære dig, så vil du ikke please tage med?" Spurgte han og lavede hundeøjne. "Jo" hviskede jeg og smilte. Hans ansigt lyste op og så fik jeg ellers en masse kys. I hele ansigtet endda. Haha.

"Hvornår skal vi køre?" Spurgte jeg ham og smilte lidt. Jeg havde lige været i bad og fået tøj på. "Øhm.. jeg tror min far sagde det var klokken 16.00 eller sådan noget. Det tager jo 4 timer at køre derned" sagde han og vendte træt øjne. Jeg smilte lidt. "Når ja" mumlede jeg og kyssede ham. Han livede lidt op. BI gik ind til Marcus. "Skal vi livestreame om en halv time?" Spurgte han os. Vi nikkede begge. Marcus lagde et opslag op af os alle tre, hvor han skrev at vi livestreamede.
Det blev fansene tydeligvis glade for. Jeg havde kun været med til en livestream med drengene før, så det skal nok blive sjovt haha.

1/2 time senere.

Vi havde stillet mobilen på et bord ude i den lille stue ovenpå. Vi startede liven og der kom hurtigt 5k seere. Det endte med omkring 12k! Fansene stillede en masse spørgsmål. Vi prøvede at svare på de fleste. "Er i kærester Martinus?" Læste Marcus højt. Han kiggede drillende på os. Jeg kiggede over på Martinus det smilede lidt. Han sendte mig et spørgende blik, så jeg nikkede lidt. "Ja det er vi" sagde han stolt og smilede lidt kameraet. Jeg smilede lidt og rødmede sikkert også haha...

Nu var det offentligt gjort helt, selvom folk nok kunne regne det ud før, men nu ved alle det. Ret skræmmende egentligt.

•••
Gå da lige ind og tjek LauraBaerentsen 's wattpad ud<33

TAK FOR 33k! ❤️

Distance - Marcus og Martinus Where stories live. Discover now