3.Kapitola

16.5K 706 8
                                    

Pohled Camerona:
Jako vždy zase dostala poznámku, vynadáno atd., ona vždy mávla rukou jako by jí byla učitelka u prdele. Docela ji v tomhle obdivuju. Já si tohle nedovolím, fotr by mě sežral. Učitelka nám začala diktovat známky.

,,Elizabeth, jedna........Cameron pět," diktovala, jediný tyhle známky mě zajímaly. Ta Elizabeth je ale šprtka.

,,Camerone vnímáte mě!" křikla na mě učitelka. Podíval jsem se na ni a potom po celé třídě. Celá třída si mě prohlížela až na Elizabeth. Ta si zase něco čmárala.

,,Proč neokřiknete Elizabeth, ta taky nedává pozor," odpověděl jsem klidně.

,,Ale ona narozdíl od vás nedostává pětky," řekla. Chtěl jsem něco říct, ale učitelka mě spražila pohledem. Povzdechl jsem si. Za pár minut by mělo zvonit. Dostal jsem nápad. Co kdybych Elizabeth tu kapuci sundal.  Svůj plán jsem pošeptal Benovi. Ten se jen zle usmál a přikývl.

Zazvinilo. Jen co učitelka vyšla ze dveří jsme se z Benem rozešli k lavici kde seděla El.

,,Nazdar," řekl jsem co nejmileji. Ani se nehla furt si něco čmárala. Musím uznat, že je dobrá malířka.

,,Hej slyšíš mě," řekl jsem o něco tvrději než jsem zamýšlel a vzal ji tužku z ruky. Ona to neřešila vzala si novou z penálu. Přišlo mi že se klepe. Teď začal mluvit Ben.

,,No tak El, to si s náma ani nepopovídáš?" udělal smutný obličej.

,,Nebavím se s lidma, kteří jsou mi cizí," vyklopila ze sebe. To mě dostalo. Ona chodí d námi do třídy dva roky a nebere nás jako kamarády?

,,Tak to je smutný," řekl Ben.

,,Nechceš si sundat tu kapucu? Musí ti bejt vedro," zkusil jsem to po dobrým.

,,Ani ne. Cítím se pak v bezpečí, protože kdybych se na vás podívala, musela bych si vypíchnout oči," řekla s pobavením. Podíval jsem se na Bena.

,,Tak já ti ji sundám sám," zavrčel Ben a šel k ní. Teď mi došlo co jsem z kreténa. Bude se cítit hrozně.

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat