Pohled Elizabeth:
Vím, že jsem vyhublá. Ale často na jídlo zapomínám, takže toho sním hodně málo. Chápu že se lekl, přes věci vypadám silnější. Usnuli jsme v objetí. Ale kdyby jsem věděla co budu mít za sen, tak bych ty oči nezavírala.Sen:
Viděla jsem Camerona a Marlee. Byli jsme v parku. Oni se líbali. Proč?
,,Miluju tě Camerone," odtáhla se Marlee.
,,Já tebe taky. Jsi víc sexy než ta nicka El," řekl s úšklebkem Cameron.
,,Proč jsi vlastně s ní?" zeptala se ona.
,,Chci ji zničit," odpověděl. Viděla jsem sebe jak přicházím k nim.
,,Jak si jen mohl. Myslela jsem, že jsi milý, ale jsi stejná zrůda jako všichni!" křikla jsem a utíkala pryč.
,,El počkej!" křičel za mnou Cam. Neposlouchala jsem ho. Utekla jsem domů a zamkla se v pokoji.
Konec snu.
,,El, prober se," slyšela jsem u ucha uklidňující hlas Cama. Otevřela jsem oči. ,,Už je to dobrý, byl to jemom sen," řekl a obejmul mě.
,,Bylo to jako skutečné," řekla jsem. Slyšela jsem jeho dech.
,,O čem se ti zdálo?" zeptal se.
,,Nechci o tom mluvit," hlesla jsem.
,,Uleví se ti," zkusil to ještě. Zavrtěla jsem hlavou. ,,Tak dobře," řekl a políbil mě na čelo. Víc jsem se k němu natiskla a zase usnula. Teď se mi nic nezdálo, nebo si to alespoň nepamatuju.
Ráno:
,,Vstáváme El, je ráno," probouzel mě už pět minut Cameron.,,Ještě pět minut," řekla jsem.
,,To si říkala před pěti minutama, vstávej," smál se.
,,Hmm," zabručela jsem a vstala. Se zavřenýma očima jsem se opřela o Camerona.
,,To jako fakt?" obmotal ruce kolem mého pasu. Já jsem měla hlavu opřenou o jeho hruď.
,,Jsi pohodlný. Ještě pět minut," zamumlala jsem a uvolnila jsem se. On mě stihl chytit, ale svalil se se mnou na postel.
,,El!" křikl. Byla jsem na něm rozvalená. Bylo mi vše jedno. Dnes chci spát.
,,Dnes chci spát Came," zamumlala jsem a podívala se na něj unaveným pohledem.
,,A já chci chodit El," usmál se. Moje hlava klesla zase na jeho hruď. Začal mě hladit ve vlasech. Moje oči se mi zavíraly. On si sedl a mě si držel pořád na hrudi. Cítila jsem jak mi dává polibky do vlasů a klesal k mému krku, tam se zastavil. Pokračoval k mým rtům. Skousl mi spodní ret. Začala jsem spolupracovat. Ten pocit byl k nezaplacení.
,,Mám tě moc rád. Nikdy tě neodpustím," řekl. To mě dojalo. Nikdy neříkej nikdy Camerone. Všechno se může pokazit.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...