62.Kapitola

7K 387 43
                                    

Pohled Elizabeth:
Ráno jsem se probudila v Camově nárůčí. Chvíli jsem tam ještě ležela než se Cameron převalil na druhou stranu. Využila jsem toho a oblékla se. Potichu jsem sešla schody a šla si dělat snídani. Cameron mi řekl ať se tu chovám jako doma. Koukla jsem se do ledničky a vytáhla si sýr. Potom z chlebníku celozrný chléb, protože jsem na něj měla chuť. Namazala jsem si ho a v klidu si ho jedla.

,,Ahoj," uslyšela jsem za sebou. Ucítila jsem na tváři pusu a ruce kolem mého pasu. Spolkla jsem sousto a zaklonila hlavu do zadu a uviděla Cama jen v trenýrkách. Dojedla jsem poslední kousek a šla ho rozptylovat. Různě jsem se kolem motala a koukala co dělá.

,,O co se snažíš?" zasmál se a přestal si mazat chleba.

,,Nevím o čem mluvíš," dělala jsem hloupou.

,,Jo tak ty nevíš," řekl a šibalsky se usmál. Přimáčkl mě k lince a svýma rukama mi zablokoval cestu.

,,Opravdu ne," řekla jsem a dívala se přes něj ven.

,,Tak mi to řekni do očí a já ti možná uvěřím," řekl a usmál se. Podívala jsem se mu do očí a chtěla mu to říct, ale jen co jsem otevřela pusu, tak jsem jí zavřela. Zkusila jsem to tedy znovu, ale vysledek byl stejný. Vypadala jsem jako ryba. ,,Já to tušil," usmál se a políbil mě. Nechala jsem ho. ,,Ale rád bych se nasnídal," zamumlal a natáhl se pro svůj chleba. Nechala jsem ho ať se nasnídá a šla se mezitím převléct.

Nasadila jsem si triko a šla dolů. Cameron tam jen seděl a koukal před sebe.

,,Děje se něco?" zeptala jsem se.

Pohled Camerona:
,,Děje se něco?" zeptala se.

,,Ne, nic jen jsem přemýšlel," vymluvil jsem se. Nechci jí říct co mi dnes ráno  napsal otec. Napsal mi, že se budeme stěhovat. Nejhorší na tom je, že to je odtud dvě hodiny cesty. Nechci tady nechat El samotnou, ale musím jí to říct. Teď sice ne, ale třeba za týden. Budeme se tam stěhovat za dva měsíce.

,,Jsi úplně mimo, vážně se nic neděje?" zeptala se a slabě se usmála. Viděl jsem že jí taky něco trápí.

Pohled Elizabeth:
Podíval se na mě zkoumavým pohledem. Kdyby si to věděl Came, asi by jsi šílel. Za měsíc a půl se budu stěhovat, vím to od včera. Dozvěděla jsem se to po mém vystoupení. Je to od tud asi dvě hodiny.

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat