30.Kapitola

9.8K 484 5
                                    

Pohled Elizabeth:
Když Cameron už přišel tak zavřel a lehnul si mi na klín. Odložila jsem mobil a podívala se na něj.

,,Jsem alespoň pohodlná?" zeptala jsem se. Odpověděl jen hm. Dala jsem oči v sloup. To nemyslí vážně. Strhnul mě pod sebe a usmál se.

,,Teď nás snad už nic nevyruší," šeptnul. Otřel se mi o rty. Jako by to už nevydržel a přilepil se mi na ně. Začala jsem spolupracovat. Šla na mě touha. Obmotala jsem mu ruce kolem krku. On však přestal a lehnul si.

,,Dobrou," řekl. Já tam ležela jako opařená. On mě tady líbá až mě roztouží a pak si lehne. To mu nedaruju. Jelikož ležel na boku a zády ke mě, tak jsem si ho strhla pod sebe. Polekal se. Sedla jsem si na něj obkročmo. Začala jsem ho líbat. On se vyhoupl do sedu a spolupracoval. Naschvál jsem se mu otřela o rozkrok. Mírně zavzdychal. Tohle jsem mu provedla ještě třikrát a pak se odtáhla a lehla si.

,,Dobrou," řekla jsem jak nejklidněji to šlo. V duchu jsem se smála.

,,No to si děláš srandu," zasmál se.

,,Ty si mě taky roztoužil. Teď se starej," řekla jsem. On si nakonec lehnul a přitiskl se na má záda. Svou levou rukou mi obmotal pas. Takhle jsem usnula.

Pohled Camerona:
Vypadala roztomile, když spala. Usínal jsem taky , ale ozvalo se klepání. Vstal jsem co nejpotišeji a šel ke dveřím. Když jsem je otevřel viděl jsem Marlee, která koukala na mou nahou hruď. Naznačila aby jsem šel ven na chodbu. Bylo mi topodezřelé, ale potichu jsem za sebou zavřel.

,,Co je?" zeptal jsem se otráveně. Ona se na mě vrhla a začala mě líbat. Rychle jsem jí odstrčil. ,,Co to doprdele děláš?"

,,Ale no tak, to tě nepřitahuju?" zeptala se.

,,Ne. Už to nikdy nedělej. Jestli by nás El viděla už by se mnou neprohodila ani slovo. A já jí mám rád," sykl jsem.

,,To je nemožný, ty ji fakt miluješ," řekla.

,,Samozřejmě. Je pro mě úžasná. Nechci jí ubližovat. To bych byl ubohý," zamračil jsem se. Ona se na mě přitiskla a rukou mi zmáčkla moje nádobíčko. Vzdech jsem udržel a hned se odtáhl.

,,Ale vzrušuje tě to," řekla. Ano sice mě to vzrušuje, ale El bych nepodvedl.

,,Jestli si myslíš, že bych El podvedl, tak se pleteš. Změnila mě a já jsem jí vděčný."

,,Já se taky za ty léta změnila kvůli tobě," řekla.

,,Tos mohla, ale nikdy bych se nevyspal s mojí skoro sestrou," řekl jsem. Najednou se otevřely dveře a v nich stála ospalá El. Přistoupil jsem k ní a ruku jsem obmotal kolem pasu. Marlee se usmála.

,,Jednou neodoláš a ona s tebou skončí,"řekla a odešla. Jen jsem zavrtěl hlavou a El si odnesl do postele.

,,Co ti chtěla?" zívla, když jsme leželi. Hladil jsem jí ve vlasech.

,,Snažila se mě svést, ale nepodvedlo se jí to," řekl jsem a ona se.na mě podívala.

,,Osobně jí vydrápu oči jestli se o to pokusí ještě jednou," řekla a já se usmál. Potom jsme usnuli. El je moje malá bojovnice.

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat