43.Kapitola

8.2K 428 19
                                    

Pohled Camerona:
Přišlo mi upozornění. Podíval jsem se kdo zase něco sdílel. Ale byla to El, nová profilovka? Podíval jsem se a nemohl uvěřit svým očím. Strašně jí to slušelo. Sice jí šli vidět jenom vlasy, ale vypadalo to úžasně. Bylo tam i pár komentářů. Napsal jsem taky komentář: Moc ti to sluší. Nevím proč se tak hezká holka zakrývá. Po nějaké době mi napsala.

Zprávy:

El: Díky.

Cameron: Není zač a je to pravda.

El: Neprijdeš do lesíku? Je tu úžasně.

Cameron: Klidně.

Konec zpráv.

Něco tu nehraje. Normálně by mě nepozvala. To je jedno. Utíkal jsem abych tam byl co nejdřív. Potom jsem spomalil. Viděl jsem jí jk poslouchá písničky a kouká na západ slunce. Vypadala nádherně. Potichu jsem k ní přišel a obejmul jí. Vyjekla.

,,Klid, to jsem já," zašeptal jsem a ona se uvolnila.

,,Vylekal si mě," rudýchávala ten šok.

,,Promiň kočko," zasmál jsem se.

,,Prominuto pse," řekla.

,,Proč pse?" zeptal jsem se.

,,Ty jsi mi řekl kočko, tak já tobě řekla pse," pokrčila rameny a já se zasmál. Ze zadu jsem se na ni natiskl a hlavu si opřel o její rameno. Ruce co jsem měl obmotané kolem jejího pasu jsem přemístil na její boky.

,,Nádherný výhled, že?" usmála se s pohledem upřeným na západ slunce.

,,Jo, nádherný jako ty," zamumlal jsem. Ona vzala mé ruce do těch svých a obmotala si je kolem celeho jejího pasu. Cítil jsem se najednou plný. Jako by ta díra, co se objevila když zemřela má matka, zmizla. To díky El. Ona je ta co mě povzbudila v životě. Jsem šťastný.

Pohled Elizabeth:
Cítila jsem se plná. Ta díra co se před dvěma lety stala, zmizla. Cameron jí vyplnil. Přirostl mi k srdci a já jsem za to ráda. Jsem šťastná jako nikdy předtím.

,,El?" zeptal se do ticha.

,,Hm?"

,,Že budeme spolu co nejdéle?" zeptal se. Počkat, co to plácá?

,,Jak to myslíš?" zeptala jsem se nejistě. Bála jsem se co z něho vypadne.

,,Víš...přirostla jsi mi k srdci. Nikdy jsem nikoho takhle nemiloval. Jen tebe. Každý den mám pocit, že když odejdeš tak se zblázním. A nemám sílu říct ti, že tě miluju, protože se bojím že to samé ke mě necítíš," vyklopil ze sebe. To nemyslí vážně. Cítím to samé. Ale miluju tě jsem říkala Tobiasovi a jak se mi to vymstilo.

,,Tak, proč to neřekneš?" řekla jsem po chvíli. Co jsem to zase řekla. Bylo ticho.

,,El, jsi ta nejlepší holka na světě. Miluju tě," řekl.

,,Taky tě miluju Camerone," zašeptala jsem, aby to neslyšel. Protože se bojím. Ale slyšel to.

,,Asis jsme na nové cestě," řekl tiše.

,,Asi ano."

...........................................................
Lidi, udělám character ask. Pište mi otázky. Budu za ně ráda. A hlavně budu ráda za hlasy.❤❤



Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat