70.Kapitola

6.4K 381 18
                                    

Pohled Camerona:
Dnes jdu do školy s El. Normálně jsme si povídali. Nedrželi jsme se za ruce, nic, jen jsme si povídali. Došli jsme k bráně školy.

,,Pani," řekl jsem.

,,No jo, vypadá dobře, ale všude najdeš plastiku," řekla El. 

,,Budu pořád u tebe," podíval jsem se na ní. Ona se zasmála a vešla dovnitř. Všechny holky se na nás dívali. ,,Proč se na nás všechny tak dívají?" zeptal jsem se.

,,Protože si pěknej kluk a diví se, že se se mnou někdo baví," zašeptala s úsměvem.

,,To sis tu nenašla kamarády?" divil jsem se.

,,Ne, ty jsi první a taky poslední," usmála se na mě.

,,To mě těší,"  obejmul hsem jí kolem ramen. Jako by všechny ty holky začaly žarlit. Začaly si něco šeptat. Povzdechl jsem si. El se zasmála.

,,Dovedu tě k ředitelce," oznámila mi a šla napřed. Následoval jsem jí. Budeme spolu ve třídě, takže se nemusím bát, že se ztratím.

,,Hele El," houknul jsem na ní. Otočila se na mě z tázavým výrazem. ,,To ses tu necítila sama?" zeptal jsme se s údivem. Pokrčila rameny.

,,Tak v bývalém městě jsem taky byla sama," odpověděla.

,,A co holky, Kate?" zeptal jsem se znovu. Musím vědět proč se ráda cítí sama.

,,S těma jsem se moc neviděla a když jo, bylo to jen na tréninku a moc jsme si povídat nesměly," řekla a zase šla.

,,Ale ty sis nikoho nepouštěla k tělu. Tak proč mě sis pustila?" ptal jsem se dál. Chci to vědět.

,,Camerone, to jako fakt?" otočila se.

,,Chtěl bych to vědět," pokrčil jsem rameny a propaloval její oči.

,,Já nevím," sklopila zrak.

,,Jak to nemůžeš vědět?" zamračil jsem se.

,,Prostě nevím, já nevím ani proč se pořád tak chovám. Nevím proč žiju. Nevím jestli mám nějaké doopravdické kamarády. Nevím jestli můžu někomu věřit. Věřila jsem tolika lidem a ti mi potom vrazili kudlu do zad. Ano důvěřuju ti, ale bojím se," odpověděla mi.

,,Přesně čeho?" přistoupil jsem blíž.

,,Prostě se bojím," řekla a už zněla trochu naštvaně. ,, Odvedu tě k ředitelce. Třída 54 je nahoře," řekla a ukázala na dveře na konci chodby. ,,Tam je ředitelne, zatím ahoj," řekla a šla nahoru.  Došlo mi, jak jsem to posral. Ale chci vědět proč se mě bojí. A zjistím to.

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat