Pohled Camerona:
Políbil jsem jí. Sice to, co jsem udělal je jako z nějakého filmu, ale mám jí moc rád a udělal jsem to rád. Odtáhl jsem se a opřel si čelo o to její. Dívali jsme si do očí. Ty její jako by zářily. Natiskla se na mě tělem a ruce obmotala kolem mého pasu, pri tom sem mi ale pořád dívala do očí. Svoje ruce jsem jí dal na boky a za ně si jí přitáhl ještě víc. Už se mezi nás nevešel ani papír.,,Toto je jako z nějakého přeslazeného filmu," řekla a já se rozesmál. Hned se přidala. Chvíli trvalo než jsme se uklidnili.
,,Nesníme tu pizzu než vychladne?" zeptal jsem se.
,,To zní skvěle, ale nešlo by to doma? Je mi zima," řekla. Ani se jí nedivím, že jí je zima. Tílko a šortky, to není dobrá kombinace do nočních studených dní. Vzal jsem pizzu co byla na zemi a s El jsme šli do pokoje.
V pokoji jsme dělaly kraviny. El mi nechtěla dát pizzu a vypadala u toho roztomile.
,,El!.Já chci taky," smál jsem se. Ona se na mě otočila. Vypadala vtipně. Rozesmál jsem se na novo. Ona držela pizzu v ruce, pusu měla plnou a na klíně měla krabici s pizzou.
,,Můj miláček," řekla.
,,A já jsem odpad?" zeptal jsem se na oko uraženě. Ona se rozesmála.
,,Jsi roztomilý, když se zlobíš," zamumlala potichu. Ale i tak jsem to slyšel. Vrhnul jsem se na ní. V ruce držela už jen pizzu. Krabice zůstala za námi. Ležela pode mnou. Koukali jsme si do očí. Naklonil jsem se k ní. Zatajil se jí dech. Ukousl jsem si z její pizzy a koukal jí do očí. Pak jsem si sednul vedle ní a přivlastnil si krabici.
Ona si sedla a zavraždila mě pohledem. Krabici jsem odložil na stůl postele. Otočil jsem se na ní. Dojedla svou pizzu a skočila po mě. Seděla mi na zádech a já se nemohl hnout.,,To snad není pravda," zamumlal jsem si pro sebe.
,,Jsi pohodlnej," řekla. Dal jsem do toho všechnu mou sílu a prvalil jsem si jí zase pod sebe. Tentokrát jsme se začali líbat. Hodně dravě. Nohy mi obmotala kolem pasu a přitáhla s i mě k sobě. Zajel jsem jí rukou pod tričko. Ale co jsem ucítil mě vyděsilo. Kost a kůže. Slova která vystihovala El. Na chvíli jsem se odtáhl.
,,Děje se něco?" zeptala se.
,,Jsi kost a kůže, měla by jsi přibrat, jen mě to vyděsilo " řekl jsem.
,,Zapomínám často na jídlo," bránila se.
,,Neodsuzuju tě, jen mě to vyděsilo. To je všechno," řekl jsem.a políbil jí. Pak jsme dojedli pizzu a usnuli v objetí.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...