72.Kapitola

6.2K 355 31
                                    

Pohled Camerona, o týden později:
Uběhl týden a El se chová divně. Nechce pusu a ani nic jiného. V jídle se jen šťourá a nejí. Bojím se co se jí stalo. Snažil jsem se to z ní vytáhnot, ale jako by se uzavírala zase do sebe.

,,El?" šťouchnul jsem do ní ve škole o přestávku. Cukla sebou a rychle se napřímila. Vypadala strašně unaveně.
,,Fakt se nic neděje?" zeptal jsem se jí.

,,Ne, jen jsem unavená," usmála se a připravila si věci. Pohladil jsem jí po vlasech, ale to co mi zůstalo v ruce mi řeklo, ať to znovu nedělám. V ruce jsem držel nejméně asi patnáct jejích vlasů. Podíval jsem se na ní. Koukla se mi do ruky a pak do očí. Hned uhnula.

,,Myslíš? Já myslím že něco jo, protože tohle se ti stává jen když si nervózní, ve stresu a nebo se bojíš," vyhodil jsem vlasy do koše a zase si sednul.

,,Jsem unavená, to je vše," zavrčela. Už jsem se na nic neptal.

Konec školy, pohled Elizabeth:
Zavřela jsem skříňku a šla ven, kde čekal Cameron, ale to co jsem viděla, radši bych se zahrabala. Neřešila jsen to a vyšla ze školy. Prošla jsem kolem Camerona a tou blbou blondýnou, líbali se a tak si mě nevšimli. Teda Cameron jo.

,,El čekej!" křikl za mnou. Ignoruj ho! Radil mi mozek. ,,El!" slyšela jsem jeho hlas. Najednou si mě otočil čelem k sobě. Nasadila jsem kamenný výraz. Podíval se mi do očí. ,,Vysvětlím ti to, není to tak, jak to vypadá," hlesl.

,,Fakt?" zeptala jsem se.

,,Začala mě líbat já jsem nespolupracoval, byl jsem překvapený," bránil se.

,,Vypadalo to jinak," řekla jsme a dívala jsne se mu do očí. Moje byly chladné a ty jeho byly plné smutku.

,,El já jsem nic neudělal. Ona si mě k sobě zavolala a tak jsem šel," řekl mi.

,,Proč si teda šel za ní, říkala jsem ti, že tady jsou ty holky namýšlený. Mohlo té napadnout, že to udělá," řekla jsem chladně. Odstrčila jsem jeho ruce a šla domů. V tichosti šel za mnou.

Doma jsem si vzala pár věcí a šla si lehnout do pokoje pro hosty. Zapla jsem si můj počítač a naklikla na stránku kam chodím, když je mi na nic. Přišla mi zpráva.

Zprávy:

Neznámý: Tak ses přeci jen vrátila.

El: Jo vrátila, říkala jsem, že až mi bude nejhůř, tak se vrátím.

Neznámý: Nezapomeň El, introverti se uzavírají do sebe, nejsme extroverti. Pamatuj.

El: Budu.

Konec zpráv.

Tahle stránka mi prakticky "zničila život". Rodiče mi kontrolují historii, myslí si, že to nevím, ale ponaučila jsem se. Smazala jsem historii a šla jsem si lehnout.

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat