Pohled Elizabeth, den ve škole:
,,Chci domů, všichni na mě koukají," řekla jsem.,,Zvykej si El," obejmul mě kolem ramen Cameron. Usmál se tak, že mu šly videt jeho bílé zuby.
,,Nechci, prot..." nestihla jsem to doříct, protože nekdo vrazil Camovi pěstí a on spadl. ,,Came!" vyjekla jsem a klekla si k němu.
,,Dobrý, nic to není," držel si nos. Koukla jsem na toho kluka. Myslím že se jmenuje Sam.
,,Kdopak je tahle kočka?" zeptal se s křivým úsměvem, za který bych ho zabila.
,,El," odpověděla jsem a pomohla Camovi na nohy. ,,To se s ním takhle zdravíš pořád?" zeptala jsem se Sama. On se zasmál.
,,Ne," zavrtěl hlavou a mě došlo, že on ho šikanuje. Ale Cameron mi řekl, že je na téhle škole bad boy. No asi lhal. Dala jsem Camovi kapesník.
,,No tak víš kdo jsem, už můžeš odejít," otočila jsem se na něj.
,,Já ještě neskončil," řekl a já jsem nasadila kamenný výraz.
,,Co prosím?" zeptala jsem se chladně. Cameron mi chytl ruku. Vyškubla jsem se mu. Přikráčela jsem k Samovi a podívala se mu do očí.
,,Jen tak ho nenechám," řekl povýšeně. Najednou se na nás dívala celá škola.
,,Alespoň bude sranda," pokrčila rameny a on nasadil překvapený výraz. Než se stačil vzpamatovat, ležel na zemi. Chytla jsem ho za triko a vytáhla ho na nohy. Chytl mé ruce a tím si vysloužil nakopnutí do rozkroku. Pustil okamžitě mé ruce a začal couvat. Sedl si a držel se za koule. ,,Tohle bych mohla dělat pořád," oprášila jsem si nevidítelná smítka prachu na ramenou. ,,Zkus to příště, třeba to vyjde," prskla jsem na něj a otočila se na Cama, který si držel krvavý kapesník u nosu.
,,Teče ti hrozně krve, musíme na ošetřovnu," zašeptala jsem a dala mu ještě jeden kapesník.
,,Já to nepotřebuju jako on," kývnul směrem k Samovi.
,,Tak pojď alespoň domů, ještě se ti zamotá hlava a je to v hajzlu," řekla jsem.
Pohled třetí osoby:
El vzala Cama domů. Samovi nikdo nepomohl a tak tam jen seděl a držel se za přirození. Cam věděl, že je El výbušná, ale tohle nečekal. Před chvílí stál před ním nový člověk. Bohyně v lidské podobě. Tohle se Camovi nemkhlo stát. Ne se stydlivou El. Ale stalo se. Cameron si to pořád v hlavě přehrával ten útok. Jako by El uměla bojovat. El věděla, že se na ni bude Cameron dívat jinak a bála se otázek, které má Cameron tolik v oblibě.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...