64.Kapitola

6.6K 376 24
                                    

Pohled Cama, den poté:
Dnes se mi nechtělo vůbec z postele. Celou noc jsem koukal do stropu a přemýšlel nad tím, co mi včera El řekla. Já vím že se nechce trápit, ale já se jí nevzdám. Mě sebjen tak nezbaví. Pomalu jsem vstal a oblékl se. Došel jsem jak tělo bez duše do kuchyně.

,,Ahoj Came," pozdravila mě America, která byla u plotny.

,,Ahoj," zamumlal jsem. Ona se na mě otočila.

,,Asi jsi moc nenaspal co?" usmála se jemně.

,,Ne," řekl jsem a sedl si.

,,Co se stalo?" zeptala se.

,,El, taky se bude stěhovat. Na jih je to od tud asi dvě hodiny," řekl jsem docela smutně.

,,Aha, ty asi nechceš být od ní tak daleko co?"  dala mi na talíř jídlo. Ani jsem se ho nedotkl, neměl jsem hlad. Chci si s El ty poslední dny užít. Šel jsem se převléct a odešel ven.

Stál jsem před jejím domem a modlil se aby byla doma. Zazvonil jsem a otevřela mi El v županu. Měla velké kruhy pod očima a v ruce držela zmrzlinu. Jako vážně? A já si myslel, že to dělají holky jen ve filmech.

,,Ahoj," hlesl jsem. Podívala se na mě.

,,Ahoj, co potřebuješ?" zeptala se a strčila si lžíci se zmrzlinou do pusy.

,,Chci si popovídat," odpověděl jsem. Odstoupila od dveří a pustila mě dovnitř. Šel jsem za ní nahoru. V pokoji měla hodně velký pořádek a krabice. Sedla si na postel a zmrzlinu polozila na noční stolek. ,,El," přišel jsem si k ní. ,,Já nechci o tebe přijít. A když si mi řekla, že by jsme se měli rozloučit, tak mi to zlomilo srdce. Já tě miluju El," řekl jsem a díval se jí do očí. Jako by povolila. Trochu se usmála.

,,Já tebe taky Came, ale bude tu ta dálka. Jak ti můžu věřit, že mě nepodvvedeš. Já ti důvěřuji, ale jakou budu mít jistotu?" zeptala se.

,,No, asi ti to řeknu takhle, celou noc jsem nespal protože mě ničil fakt, že budu od tebe," usmál jsem se. Skočila mi okolo krku. Hladil jsem jí po zádech.

,,Rodiče si myslí, že tam začnu nový život," hlesla potichu.

,,A ty nechceš?" zeptal jsem se překvapeně. Odtáhla se.

,,Bez tebe ne, ale nemám jinou možnost," pokrčila rameny. Vypadalo to, že se s tím nechce smiřovat. Položil jsen mou dlaň na její tvář a palcem jí pohladil. Mírně se usmála a taky začervenala. Potom jsem jí dal pusu na čelo. Obejmula mě a odmitala se mě pustit. Tak jsme jen tak leželi v její posteli a mazlili se.

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat