Pohled Elizabeth, den stěhování:
Dnes se stěhuju. S Camem jsem si ty dva týdny užila. Vzal mě do restaurace a vnutil mi, že to prostě zaplatí, potom jsme se prochazeli v parku a nakonec jsme si povídali v lesíku. Cameron je mě přistoupil.,,Tak to je asi naposled," usmál se trochu smutně.
,,Budeme k sobě jezdit jak jen to půjde a navíc si budeme volat," koukla jsem se mu do očí.
,,Ale i tak mi budeš chybět. Nebudu tě mít u sebe," dal mi pusu na čelo.
,,El? Už jedeme," křikla mamka u auta. Podívala jsem se na Cama se slzami v očích. Tolik mi bude chybět. Dala jsem mu pořádnou pusu.
,,Ahoj," hlesla jsem a ještě ho obejmula.
,,Ahoj," řekl a stiskl mě pevně. Potomjsem se otočila a nasedla do auta. Slzy mi tekly. Tohle město mi bude chybět. Vyrůstala jsem tady a najednou se stěhuju. Koukala jsem na Cama kterému taky tekly slzy a mával. Potom táta vyjel. A Cama jsem už neviděla.
,,El, tam si najdeš někoho jiného," usmála se mamka.
,,Ale já nechci," hlesla jsem. Nasadila jsem si kapucu a sluchátka. Mamka chtěla ještě něco říct, ale táta jí mlčel. Nevím co jí řekl, protože jsem měla písničky naplno. Pomalu jsem usínala.
Pohled Camerona:
Přišel jsem domů a šel rovnou do pokoje. Lehnul jsem si na postel a koukal do stropu.Ani nevím kolik je hodin. Podíval jsem se na hodiny a zjistil, že do stropu koukám hodinu. Nevěděl jsem co mám dělat. Ale něco mě napadlo. El mi včera něco dala. Řekla, že tam popusije svět, jak ho vidí ona. Vytáhl jsem blok a otevřel ho. Začal jsem číst.
Nadpis byl: Svět mýma očima.
Den první:
Rozešla jsem se s Tobiasem. Teda alespoň to jako rozchod beru. Snažím se mu vyhýbat. Ale vím, že to nebude lehké. Dnes na mě padaly urážky typu:
Užila sis to?
Kurvo!
Nicko!
Hrozně mě to zraňuje. Rodiče nic neví. Nosívám teď kapuci, cítím se tak v bezpečí. Už se těším na střední. Tam o mě nikdo nebude nic vědět. Ale je tu jedna věc, které si rodiče asi všimnou. Nejím a to je chyba. Bojím se udělat cokoli, protože to bude mít nějaké následky.
KonecBála se všeho. Teď asi vím jak jí asi bylo, byl u toho obrázek. Asi ho kreslila sama.
El začínám se cítit sám. Zkusím to udělat tak, abych viděl svět jejíma očima. Nemůže to být tak těžké.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...