Pohled Elizabeth:
Vlezla jsem do koupelny. Spatřila jsem napuštěnou vanu. Brada mi klesla až na zem. Vypadalo to úžasně. Rychle jsem se svlékla a sedla si do vany. Bylo tu hodně pěny a tak mi to zakrývalo skoro celé tělo. Jako by ze mě spadly všechny emoce. Ozvalo se klepání. Nevěděla jsem jestli mám říct dále. Odvážila jsem se to říct.,,Dále," řekla jsem. Pomalu se otevřely dveře, objevila se v nich Cameronova hlava.
,,Came?" vykřikla jsem a zakryla si prsa. Sice tu bylo pěny dost, ale styděla jsem se.
,,Můžu dál?" zeptal se nejistě. Zarazilo mě to. Co když mi něco udělá? ,,Prosím," řekl smutně. Povzdechla jsem si a přikývla jsem. Rozzářil se jako sluníčko. Zavřel za sebou dveře a sedl si na okraj vany.
,,Díky Came, udělal si mi radost," usmála jsem se upřímně.
,,Jsem rád, že se ti to líbí," oplatil ni úsměv. Seděli jsme v tichosti, ale začala mi být zima.
,,Came je mi zima. Mohl bys jít, chci se převléknout," jen jsem to dořekla a už si to kráčel pryč. Rychle jsem se převlékla do pižama. Spokojeně jsem si to kráčela do pokoje, kde měl být Cameron. Na posteli, ale nebyl. Byl tam lísteček Přijď do kuchyně. Dobře, tohle mi problém nedělá. U kuchyně jsem cítila úžasnou vůni pizzy. Snad je syrová. Pomyslela jsem si. A taky že jo. Z krabice v kuchyni na mě mávala syrová pizza. Byl u ni další lístek. Jdi na zahradu a vem tu pizzu sebou.
Ok. Proč ne. Vzala jsem pizzu a šla ven. Čekal na mě šok. Cameron byl ke mě zády a koukal na hvězdy. Vypadal tak nádherně. Šla jsem k němu, pustila pizzu na zem a ze zadu ho obejmula. Ztuhl, ale potom se uvolnil. Pustila jsem ho a on se otočil.
,,Came, co to má v všechno znamenat?" zeptala jsem se ho trochu zaraženě.
,,To je něco jako vyznání. I když.to tak nevypadá, spojil jsem si věci co máš ráda a dal to takhle dohromady," řekl.
,,Je to úžasné. Lepší to už snad být nemůže," vydechla jsem a sklopila hlavu. On jí vzal jemně mezi palec a ukazováček a donutil mě se mu podívat do očí.
,,Pro mě to lepší ještě bude," řekl a políbil mě. Tahle jeho stránka mi dělala radost a taky mi nahání strach. Je mi nádherně. Je to jako z nějakýho romantického filmu. Doufám že sento nezmění. Mám Cama hodně ráda.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...