61.Kapitola

7.3K 355 26
                                    

Pohled Elizabeth:
Stála jsem venku a čekala na Cama až se převlékne. Mezitím vyšel ven Tobias. Podíval se na mě. Koukla jsem se mu do očí a nenávistně jsem se ušklýbla. On odvrátil pohled k zemi a asi na někoho čekal. Vyšel Cam. Hned jsem pozornost přesunula k němu. Přistoupil ke mě a já mu dala rychlou pusu na tvář a vyrazili jsme.

,,Fakt tě to nebolí? Vypadá to hůř než před vystoupením," řekla jsem a starostlivě si ho přihlížela.

,,Je to v pohodě," usmál se nad mojí starostlivostí.

U Cama:
Cama jsem pustila do sprchy před sebou, protože jsem si chtěla dát pořádnou teplou vanu. Udělala jsem si mezitím drdol. Automaticky jsem si půjčila Camovo triko, jemu to nevadí, myslí si že v jeho tričkách vypadám sexy.

Když konečně vylezl, tak byl jen v ručníku. Zalezla jsem do koupelny a zjistila jsem, že vana už je napuštěná. Vysvlékla jsem se a ponořila se do té úžasně teplé vody. Slastně jsem přivřela oči. Opřela jsem se o kraj vany a nechala vodu ať mi hřeje tělo. Ozvalo se klepání. Po mém "Dále" vešel Cameron jen v teplákách. Takhle chodí teď často, prý proto že se otepluje, to určitě.

,,Je voda.dostatečně teplá?" zeptal se, když si čistil zuby.

,,Je perfektní," zamumlala jsem. On se usmál a neco si zamumlal. Nakonec tu se mnou zůstal a povídal si.

,,Nechceš už vylézt? Vidím že pomalu usínáš," uchechtl se.

,,Mhm, asi už jo," řekla jsem a Cameron automaticky odešel. Já se v klidu převlékla a vylezla z koupelny. Zajímavé, že u nich doma nikdo není, jen my dva. ,,Kde jsou vůbec?" zeptala jsem se.

,,U prarodičů, já s nimi nepromluvil už od doby co obvinili mámu z toho, že ta nehoda byla její vina," řekl.

,,Promiň já-" nestačila jsem to doříct.

,,To nevadí, ty jsi to nemohla vědět," otočil se směrem ke mě. Přistoupila jsem k posteli a následně se svalila na Cama.

,,Jsem pohodlný?" zeptal se smíchem.

,,Ne," poškádlila jsem ho. Povalil mě pod sebe. Začal mě lechtat a jen co jsem otevřela pusu se mi vrhnul jazykem do pusy. Spolupracovala jsem. On mě přestal lechtat a uvěznil mě pod sebou. Rukou jsem přejela po jeho vypracováném břiše. To ho více povzbudilo a začal si hrát s trikem co jsem měla na sobě. Nechala jsem se vysvléct. Ještě že jsem měla i podprsenku. Prohlédl si mě od shora dolů a pak se nadechl že něco řekne. Obmotala jsem mu svoje nohy okolo pasu a tím se dotkly naše středy a já cítila bouli v Camových kalhotech. Usmála jsem se pro sebe. Zadívala jsem se do jeho očí. Bylo vidět, že mě moc chce. Na nic jsem nečekala a sundala mi tepláky. Potom jsem se vrátila k jeho rtům, které jsem občas mírně skousla v zubech. Vlasy jsem mu cuchala každým pohybem rukama. Mezi nás by se nevešel ani papír.  Při našem líbání mi zkušeně sundal j podprsenku tak i kalhotky. On si sundal trenky a nasadil si kondom. Nakonec do mě jako vždy pomalu vnikl a užívali jsme si to.

Uběhla asi hodina a my se konečně udělali. Oba jsme odpadli, protože jsme byli unavení. Usnula jsem v Cameronově náručí. Takhle bych chtěla usínat pořád.

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat