Pohled Elizabeth, pátek 17:35:
,,Děvčata, blíží se zase ten turnaj ve zpívání a tancování," řekla s úsměvem trenérka. Holky zajásaly.,,Dobře, klikněte se. Sice pred půl rokem odešla naše kapitánka, tak si zvolíte novou," řekla a vyzvala holky. Všechny řekly mé jméno.
,,Jste si jisté? Co myslíte, že nám může jako kapitánka dát?" zeptala se.
,,Tak El má vždy skvělé nápady na choreografie a umí dobře zpívat. Navíc když je to až za dva měsíce, tak nás může naučit pár svých triků ohledně ohebnosti," vykřikla Kate. Holky začaly přikyvovat. Tohle jsem nečekala. Já budu kapitánka.
,,To je pravda, ať je tedy kapitánka Elizabeth. Čím začneme jako první?" zeptala se mě s úsměvem trenérka.
,,Pořádnou rozcvičkou," řekla jsem. Holky si dělaly vše podle mě. Všimla jsem v čem by vynikaly.
,,Liv. Pojď sem," řekla jsem Olivii. Přišla ke mě, vypadalo jako by se bála.
,,Neboj se, nic ti neudělám," zazubila jsem se ,,Chci ti říct, že máš ohebná záda. V choreografii by jsi byla se skupinkou holek s ohebnýma zádama. Naučím tě přemety, salta a podobně, co na to říkáš?" zeptala jsem se. Ona s radostí přikývla. Odešla a rozčilovala si záda. Kate by šel provaz, Lise roštep a Clar ( čtěte Klar ) by šla stojka. Vše jsem jim vysvětlovala. Bude vuška je to naučit za dva měsíce. Holky mi řekly, že by trénovaly každý den i doma. Spolupracovaly jsme. A v neděli se sejdeme a budeme trénovat. Děláme různé cviky. Holky co budou dělat přemety jsou u zdi a snaží se dostat co nejvíc k nohám. Ty co budou dělat stojky a hvězdy zkouší udržet rovnováhu na jedné ruce, budou zkoušet i araba. Holky co budou dělat provaz se snaží přitáhnout si nohu co nejblíže k hlavě a holky u roštěpu švihají nohama do vzduchu nebo se přitlačují ke zdi a roztahujou nohy. Trenérka mi sáhla na rameno a podívala se na mě.
,,Bude z tebe skvělá kapitánka El. Když si přišla vypadala si tak křehce a zranitelně. Občas máš ty svoje depresivní nálady, ale dokázala si to co tady ještě žádná kapitánka nedokázala," usmála se.
,,Co?" zeptala jsem se.
,,Vytvořila si jeden tým. Už to nejsou jen skupinky po dvou holkách. Je to tým, který nám zajistí výhru," řekla a trochu zamrkala očima aby zahnala slzy. Obejmula jsem ji.
,,Nezklamu vás," zašeptala jsem.
,,To doufám," odtáhla se.
,,El? Potřebujeme pomoc!" křikla Kate. Přiběhla jsem k nim. Tázavým pohledem jsem se na ně podívala.
,,Potřebujeme vědět jak se rozcvičovat," řekla.
,,Jo, aha. Dělejte rozcvičku se mnou," řekla jsem jim. Dělaly různé cviky. Občas jsem vstala a přitlačila je k nohám. Trochu zaskučely, ale nestěžovaly si. Řekla jsem ať si v neděli všechny přinesou pět polštářů. Dívaly se na mě jako na blázna. Vysvětlila jsem jim postup a ony chápavě přikyvovaly. Potom jsme si šla každá po svých.
Doma jsem se usmívala jako idiot.
,,Copak se stalo, že se takhle usmíváš?" zasmál se táta.
,,Nebudu teď moc často doma tati, holky mě zvolily kapitánkou týmu. Budu moc zaneprázdněná víš? Choreografie na tanec. A učím holky gymnastické triky a cviky. Takže často budeme trénovat," usmívala jsem se. Táta se zarazil.
,,To kvůli takové karvině nebudeš doma?" zašklebil se. Úsměv mi opadl.
,,Proč nejsi rád? Navíc budu s kamarády a nebudu doma v depresi," řekla jsem a položila příbor.
,,El, je to jen kroužek aby ses odreagovala od zlých myšlenek. Nechci aby si byla s těma bláznama," povzdechl si.
,,Takže si myslíš, že jsem blázen?" zeptala jsem se. Trochu mě zaštípaly slzy v očích.
,,Ne nemyslím, jen nechci aby si byla s nima. Jsou to nicky. To chceš skončit jako ony?" zeptal se a položil svůj příbor.
,,Je to tým úžasných holek. A jsme na tom stejně, nevím proč mezi náma děláš rozdíly. Nemůžu za to že jsem se narodila. Asi měla jít máma na potrat. Možná by jste byli šťastnější," řekla jsem sarkasticky a odebrala jsem se do svého pokoje. On se jen na mě zaraženě díval. Sedla jsem si jako vždy na parapet a přemýšlela. Proč mu to tolik vadí? Navíc to on navrhl abych tam chodila. Pod dveřmi mi přistál papírek. Šla jsem si ho přečíst. Bylo tam napsáno.
V úterý jdeš k psychologovi a bez výmluv.
To si dělá srandu? Já nejsem blázen
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...