Pohled Camerona:
,,Mám prosbu," prolomil jsem ticho.,,Jestli to je zase to, že se mi omlouváš. Tak tě fláknu tou taškou," řekla a trochu se zamračila.
,,Ne, to není to," řekl jsem na svou obranu. Kývla ať pokračuju.
,,Tak doučila by si mě?" zeptal jsem se.
,,No jo," kývla. Byl jsem rád že jsem mohl být v její blízkosti. Eh.........co to zase plácám. (To já nevím Camerone😂)
U ní doma jsme si sedli v obýváku. Vysvětlovala mi tu matiku. Pravdou je, že jsem to uměl. Jen jsem chtěl být u ní.
,,Musíš to mezi sebou vynásobit," škrtla mi už po třetí výsledek. Ano, kazil jsem to schválně.
,,Aha," řekl jsem a začal počítat.
,,Už ro chápeš?" chtěla se ujistit. Dal jsem před ní papír s vypočítanými příklady.
,,Snad," zalhal jsem.
,,Máš to dobře, už můžeš odejít. Učila jsem tě hodinu," zamumlala a vstala. Někdo zazvonil.
,,Počkej tady," řekla. A otevřela dveře.
,,Kate!" křikla a dala jí něco na hlavu.
,,On tu někdo je?" řekla ta Kate.
,,Jo, ale už jde domů, viď Camerone!?" zasmála se nervózně. Přikývl jsem a šel k tašce. Vzal jsem si jí a šel pryč.
Pohled Elizabeth:
,,Tak Cameron, jo?" usmála se ďábelsky Kate, když si sundala kapucu.,,Je to jen kamarád," řekla jsem.
,,Kamarád, taky rád," založila si ruce na prsou. Kate měla kamaráda a ten ji znásilnil. Jsme na tom prakticky stejně.
,,Kate! Je to jen kamarád. A malá pusa se nepočítá, to se stává," řekla jsem.
,,Pusa? Vy jste se líbali?" koukla na mě překvapeně.
,,Odtáhla jsem se od něj. Moc dobře víš, že..........." nedořekla jsem to.
,,Já vím, nejsi připravená," usmála se a pohladila mě po rameni. Obejmula jsem ji.
,, Ty jsi jediná osoba která mě chápe," ukápla mi slza.
,,A ty zase chápeš mě," řekla a odtáhla se.
,,Co budeme dělat?" zeptala jsem se.
,,El! Už zase? Je to tvůj dům," zasmála se.
,,Nedokážu něco vymyslet," bránila jsem se.
,,Mě taky nebaví furt něco vymýšlet," řekla ,,Víš co? Jdeme pomlouvat," usmála se s ďábelským pohledem na mě a začala pohybovat obočím. Okamžitě jsem chytla záchvat smíchu.
,,Kate, vypadáš jako nadržený úchyl," smála jsem se a ona se přidala.
,,To slýchávám často," smála se. Nakonec hsme se uklidnili a začali drbat. Hlavně kluky. To je naše parketa. Pomlouvat kluky a říkat o nich jak jsou neschopní a blbí. Došli jsme k závěru, že by jsme se už proti nim měly postavit. Nemůžeme být padavky.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...