Pohled Camerona:
Dostala to co chtěla, polibek. Ona he moje droga. Musel jsem se odlepit, i když nerad, ale zašlo by to daleko a nechci aby nás její rodiče viděli.,,Budu muset jít, musím pomoct Marlee s Matikou," sklopil jsem hlavu. Opřela se o lokty a prohlédla si mě.
,,Chudáku," řekla, ale v očích jí hrálo pobavení.
,,Jsem chudák a nikdo mi to nevěří," řekl jsem a ona se zasmála.
,,Ty si trdlo, ne chudák," zasmála se.
,,Ne já jsem kentaur a ty jednorožec," podíval jsem se na ní. Tyhle hádky miliju. Jsou ze srandy a většinou se hádáme kdo je kdo.
,,Ne ty jsi bůh a já princezna," dívala se mi do očí. Pak jsme se ale rozesmáli.
,,Kompromis. Já jsem bůh kentaurů a ty princezna jednorožka," řekl jsem.
,,Platí," usmála se a já se už postavil.
,,Já půjdu, nedělej kraviny," poučil jsem jí.
,,Jsi jako můj otec," zamumlala si pod nosem.
,,To mě těší, tak ahoj. Stejně už jdu pozdě," díval jsem se vyděšeně na hodinky. Dal jsem El rychlou pusu a pelášil domů.
Pohled Elizabeth:
A odešel. Nevěděla jsem co dělat a tak jsem napsala na skupinu holkám jestli nechtějí trénovat. Všechny šli. Napsala jsem rodičům vzkaz a odešla.,,Ahoj holky," pozdravila jsem holky.
,,Ahoj," odpověděli sborově. Přiběhla ke mě Kate a začala na mě něco chrlit
,,Zítra se na nás přijde podívat jedna škola a prý jí máme pomoci se sestavou," řekla rychle.
,,Jaká to je škola?" zeptala jsem se. Napila jsem se vody.
,,Ta tvoje, " odpověděla. Rychle jsem vodu vyplivla.
,,Cože?!" křikla jsem.
,,To bude v pohodě, tak pojď začneme," usmála se a šla do tělocvičny. Po chvíli jsem se dobelhala za nimi.
,,Takže holky, představení máme, nástup taky a společnou choreografii taky. Potom tedy zazpívám s videem. Potom budete zpívat ve dvojicích. Máme mít jeden klučičí hlas a ten máme. A nakonec rozloučení. Nějaké další návrhy?" zeptala jsem se s úsměvem. Nikdo se nepřihlásil. ,,No tak holky, co třeba něco vymyslet do videa?" povzbudila jsem je. Liv se přihlásila. ,,Ano Liv?" ukázala jsem na ní.
,,Co třeba tam dát naše špatně vzpomínky?" navrhla a všechny začaly souhlasit.
,,Dobrý nápad, potom to video výrobím, teď jdeme trénovat," řekla jsem a společně jsme šli zdokonalit choreografie.
Pohled Camerona:
,,Chápeš to už?" zeptal jsem se zoufale.,,Musím to vynásobit, vykrátit a pak zaokrouhlit," řekla.
,,Ano!" křikl jsem šťastně. Vím jak se cítí učitelky. To jsou chudáci.
,,Tak to chápu," řekla a já odešel do svého pokoje, kde jsem si lehnul a pocítil úlevu.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...