69.Kapitola

6.5K 359 15
                                    

Pohled Elizabeth, večer 20:00:
Musela jsem se smát. Cameron tu měl dva kufry věcí.

,,To se sem stěhuješ?" uchechtla jsem se a uklízela si skříň, aby si ty věci měl kam dát.

,,Jen počkej, uvidíme kolik toho budeš mít ty," zasmál se a skládal ty věci do skříně. Musela jsem se znova uchechtnout.

,,V koupelně máš volnou poličku," řekla jsem. On se na mě podíval.

,,A kolik si jich zabrala ty?" provokoval. Praštila jsem ho do ramene a hrála uraženou. Vyzdvihl mě do vzduchu. Obmotala jsem mu nohy kolem pasu. ,,No povídej," usmál se. Zavrtěla jsem hlavou. Namáčkl mě na zeď  a čekal. Znovu jsem zavrtěla hlavou. Začal mi dávat pusy na obličej a já se smála a rukama jsem se ho snažila zakrýt. On mi je chytl a přišpendlil mi je vedle hlavy. Dál mě líbal a já pištěla a kroutila se. Na chvíli  mě přestal líbat a jen si mě prohlížel.

,,Nechceš si jít dovybalit?" zeptala jsem se nadějně. On přikývl a s úsměvem si šel dál vybalovat já si lehla na postel a sledovala každý jeho pohyb. Vložil poslední triko do skříně a pak si lehnul ke mě.

,,Konečně," lehl si na záda. Lehla jsem si na něj. Obejmul mě. ,,Tenhle den je pro mě perfektní," hlesl.

,,Možná se budeš divit, ale pro mě byl taky perfektní," zaklonila jsem hlavu, abych na něj lépe viděla.

,,Fakt?" zeptal se a kouknul mi do očí.

,,Jo," odpověděla jsem.

,,Myslíš, že by mohl být i lepší?" zeptal se znovu.

,,Jak to myslíš?" přetočila jsem se na břicho. Trochu sykl. Došlo mi, že ho tlačí moje žebra a tak jsem si lehla vedle něj. ,,Promiň," omluvila jsem se.

,,To nic, no tak myslím společnou sprchu." Odvrátila jsem zrak. ,,Děje se něco," díval se na mě starostlivě.

,,Opravdu mě chces vidět?" zeptala jsem se a ukázala na sebe.

,,Proč bych nechtěl?" řekl a lehl si na bok.

,,No, to chceš vidět kost potaženou kůží?" sklopila jsem hlavu.

,,El, mě to nevadí. Mám tě rád a chci, aby jsi věděla, že nezáleží na tom jak vypadáš," povzbudil mě.

,,Ale dneska opravdu ne," zavrtěla jsem hlavou. Vstala jsem a vzala jsem si věci. ,,Jdu do sprchy," řekla jsem a šla do koupelny, která mimochodem byla hned vedle mého pokoje. Svlékla jsem se a zalezla do sprchy. Pustila jsem na sebe příjemně teplý proud vody a nechala si jí stékat po kůži. Nevím jak tu jsem dlouho, ale uslyšela jsem zavření dveří. Ztuhla jsem. Dotyčný člověk vstoupil ke mě do sprchy. Natáhl se pro sprchový gel. Odvážila jsme se otočit a viděla Camerona.

,,Co tady děláš?" sykla jsem.

,,Chtěl jsem tě vidět a nelituju toho," usmál se. Kápnul trochu gelu na houbu. Přiblížil se ke mě. Přísahám teď jsem rudá všude. Začal mi ho roztírat po kůži. Ale pořád se mi díval do očí. Když měl vše dal mi houbu do ruky. ,,Klidně můžeš taky, mě to vadit nebude," usmál se upřímně. Tak jsem to udělala. Když jsem chtěla vypnout vodu, začal mě líbat na krku. Zastavila jsem se v pohybu. Víc se na mě natiskl až jsem v kříži cítila jeho chloubu. Tak jestli mu to nevadí, podvolím se.

Nakonec jsme si to perfektně užili.

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat