29.Kapitola

9.8K 461 0
                                    

Pohled Elizabeth:
Snažila jsem se zapůsobit co nejlépe. Nemám ráda když mě lidi hned nenávidí. Marlee mě hned sjela pohledem a už se mnou neprohodila ani slovo. Docela mě mrzelo že mě hned odsuzuje. Nejspíš chtěla Camerona svést a nepodaří se jí to, protože Cameron se hodně změnil a sám řekl, že by se s ní nevyspal. Věřím mu. A doufám že on věří mě.

,,Takže, ty se bojíš kluků?" prolomila ticho u večeře žena, America myslím. Přikývla jsem.

,,Ale pokud si u mě vypěstují důvěru, tak chodím i bez kapuce," řeknu a položím příbor. Už jsem plná a nehodlám se pozvracet.

,,Už jíst nebudeš? Nechutná ti?" zeptal se jeho otec.

,,Chutnalo mi, jen jsem plná. Nemám moc velký žaludek," řekla jsem. Marlee mě vraždila pohledem. Cameron dojedl a chytl mě za ruku. Vstal a mě donutil taky. Než jsem se nadála táhnul mě do schodů. Zabouchl nás u sebe v pokoji a podíval se na mě s úsměvem.

,,Udělala si dobrý dojem," pochválil mě.

,,Jsem slušňačka, co by si čekal."

,,No....," pokrčil rameny a přistoupil ke mě. ,,Cokoliv," zašeptal mi u ucha. Naskočila mi husí kůže. Trochu se odtáhl tak aby mi viděl do obličeje. Přiložil svou dlaň na mou tvář a palcem mi ji pohladil. Dívala jsem se do jeho očí. Jemně se usmíval a zkoumal můj obličej. ,,Jsi nádherná," šeptl. Trochu jsem se usmála a začervenala. Druhou ruku obmotal kolem mého pasu a přitáhl si mě blíž.

,,Nech toho. Moc dobře víš, že nemám ráda když mi tohle někdo říká," zašeptala jsem a on se uculil.

,,Ale ty si pro mě nádherná," opřel si svoje čelo o to mé. Byli jsme si tak blízko, že by se mezi nás nevešel ani papír. Otřel se jemně o mé rty. Někdo zaklepal. ,,No to si ze mě děláte prdel," zanadával potichu Cameron. Šel otevřít dveře a já si sedla na jeho postel. Ve dveřích stála Marlee.

,,Mám se zeptat jestli by tu nechtěla El přespat. Venku už je tma," řekla otráveně.

,,Mě to nevadí. Ale hlavně jestli bude chtít a kde by spala?" odpověděl Cam.

,,To už je tolik? To už domů asi nedoujdu. Cam by mě stejně nepustil. Asi tu hold budu muset zůstat," povzdechla jsem si.

,,Spala by si se mnou. Marlee řekni otci že tu zůstane," řekl jí.

,,Nejsem poštovní holub, řekni jim to sám," zavrčela a odešla. On si povzdechl.

,,Zůstaň tady," přikázal mi a odešel. Kam bych měla asi chodit? Do pokoje přišla Marlee.

,,Stejně tě podvede. Takže si moc nefandi," zlomyslně se usmála.

,,To nemůžu vědět, ale Cameronovi věřím. A nemyslím si že by se  zrovna s tebou vyspal. Nemám ráda lidi kteří si myslí, že jsou víc," řekla jsem v klidu. Ona pohodila vlasy a odešla. On to nevzdá. Cameron přišel a zavřel dveře. Začal se hrabat ve skříni. Po chvilce mi podal triko.

,,Na. Běž se vysprchovat," řekl. Převzala jsem ho a šla do koupelny. Pro jistotu jsem se zamkla. Dala jsem si rychlou sprchu a převlékla se. To triko mi bylo do půli stehen. I spodní prádlo jsem si vzala.

,,Vylezla jsem a cestou potkala Camerona který šel do koupelny. Ještě na mě mrkl a pak zavřel dveře. Zrudla jsem a čekala na něj v pokoji, kde jsem ai prohlížela sociální sítě.

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat