Pohled Elizabeth:
Dnes mě pouští domů. Konečně. Táta ještě vyřizoval něco s doktorama a sestrama. Potom jsme jeli domů. Musela jsem pořád přemýšlet nad Tobiasem. Něco mi říká, že mi jen tak pokoj nedá. Bojím se. Být jen sám je špatné. Jste potom snadnou kořistí pro ostatní. Ale mám kamarádky a Camerona. Ale co když se rozejdeme. Budu zase sama čelit nástrahám. Budu zase uzavřená. Budu sama ve své temnotě a hledat samu sebe. Tu El která byla úsměvavá, přátelská, milá a chytrá. Ale ta El se ztratila. Jsem tu, ale na jiný způsob......na ten horší. Táta zastavil před domem, to mě donutilo přestat se utápět v myšlenkách a vylézt ven z auta.,,Děje se něco?" zeptal se starostlivě táta.
,,Jsem v pohodě, nedělej si starosti," usmála jsem se falešně. On odemkl a já hned zaplula do svého pokoje. Cinkla mi zpráva.
Zprávy:
Cameron: Ahoj, půjdeš ven.
Kéž by Camerone. Ale dnes nemám náladu.
El: Dnes ne Came. Jsem unavená.
Cameron: Aha. Tak třeba zítra?
El: Uvidím jak mi bude.
Konec zpráv.
Cameron mi ještě něco psal l, ale to jsem ignorovala. Přemýšlela jsem o tom snu. Vím, že jsem se asi zbláznila, ale nejde mi to do hlavy. Stalo se to tak dávno. Jako by mě to varovalo před něčím, co mi může ublížit. Ale jediné co by mi může ublížit je Cameron. Že by to bylo varování? Abych si dala pozor? Asi bych měla být opatrnější. Cameronovi jsem se svěřila skoro ze vším. Jediná kravina a je to venku. Co když je to ta sázka. Že by mě dostal do postele. Nechci riskovat další posměšky a šikanování. Musím mluvit s Kate a hned. Hned jsem jí zavolala.
Hovor:
Kate: Ahoj El. Ty ještě žiješ?El: Promiň byla jsem v hlubokém spánku celý týden. Potřebuju s tebou mluvit. Přišla by jsi?
Kate: To zní vážně. Nemůžu u tebe spát?
El: Jasně, tátovi to vadit nebude.
Kate: Za půl hodinky jsem u tebe kočko.
El: Haha ty vtipálku.
Konec hovoru.
Kate mě pochila vždycky. A já ji. Proto jsme nejlepší kamarádky. Jsme jako sestry. Začala jsem zase přemýšlet.
Ozval se zvonek. To už je tady? Podívala jsem se na hodiny a uběhla fakt půl hodina. Měla byvh přestat přemýšlet. Běžela jsem jí otevřít. Hned jsme se obejmuly a šli ke mě do pokoje. Kate hodila tašku na zem vedla postele a sedla si na postel.
,,Tak povídej " pobídla mě. Zavřela jsem dveře a sedla si vedle ní.
,,Jde o ten sen," začala jsem.
,,To se ti celý týden zdál jenom jeden?" vykulila oči. Přikývla jsem na souhlas.
,,Zdálo se mi o Tobiasovi. O těch všech dnech. Dny které jsem trpěla. Spala jsem u Camerona a hlavně vedle něj. Myslíš, že mě můj mozek a srdce přesvědčuje, abych se do toho vztahu nehrnula?" zeptala jsem se jí. Je odborník přes sny.
,,Je tu možnost, že tvoje srdce a mozek nechce zažít lásku. Tím myslím, že už se nechtějí párovat. Třeba tě to varovalo, aby sis dávala na Camerona pozor. Jestli se to vše stalo tak náhle, bude tu skrytý význam. Stačí jedna hádka a může být tvoje tajemství venku. Doporučuji ti se trochu z toho vztahu stáhnout. Nejspíš jdeš na zo moc rychle," řekla. Asi má pravdu a potvrdila mou teorii.
,,Takže bych měla třeba zase nosit kapucu a nesvěřovat se s tajemstvími?" zeptala jsem se. Ona přikývla.
,,Ale vážně El. Dávej si bacha. Nestává se často aby si nějaký bad boy oblíbil tichou holku. Kdyby se něco dělo, tak mě o všem informuj, budu se ti snažit co nejvíce pomoct," řekla a usmála se. Já se jen slabě usmála. S Kate jsme se potom koukali na filmy a šli spát. Teda Kate šla spát. Chodí se slepicema. Já si projížděla zprávy od Camerona.
Zprávy:
Cameron: Je ti špatně nebo co?Cameron: El odpověz.
Cameron: Stalo se něco?
Poslední zpráva byla napsána před pěti minutama.
Cameron: Jdu za tebou.
Konec zpráv.
Ale ne. Ne, ne, ne, ne. Stejně už asi vyrazil a jen tak se nevzdá. Budu si s ním muset promluvit. Slyšela jsem zvonek. Ten je jak stíhačka. Šla jsem otevřít a dělala unavenou.
,,Ahoj Came, potřebuješ něco?" zívla jsem.
,,No chtěl jsem vědět proč nevíš jestli zítra půjdeš," řekl.
,,Jsem unavená Came. Za ty čtyři dny co jsem byla v nemocnici vzhůru dljsem nespala.
,,Můžu u tebe přespat jestli chceš," usmál se.
,,Díky Came, ale ne. Spát doma mi nedělá problém."
,,Dobře. Tak ahoj," řekl a chtěl mě políbit, ale uhla jsem. ,,Provedl jsem něco?" zamračil se mírně.
,,Ne, jen jsem unavená a vím, že by se z toho stalo líbání. Dobrou Camerone," zavřela jsem.mu dveře před nosem. Kukátkem jsem ho pozorovala. Stál tam jak opatřený. Něco si zamumlal pod nosem a odešel. Já šla zaujmout svoje místo na posteli vedle Kate. Jsme kamarádky a nenecháme tu druhou spát na zemi. Ptáte se proč nespí v pokoji pro hosty? Říká, že na tý měkký matraci nemůže spát. Usnula jsem jako miminko.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...