Character ask

6.7K 298 4
                                    

Tak, tady máte slíbený character ask. Omlouvám se, že není tolik kapitol. Mám hodně fofr ve škole a hlavně chodím na tréninky. Dnes ještě bude kapitola. Tak zatím.

...............................................................................................................................................................



Otázky na autorku:

Myslíš, že jim to vydrží?

Myslím, že ano. Jsou spolu roztomilí a taky si myslím, že některé kapitoly budou zajímavé.

Budou další kapitoly?

Ano budou, chci aby jich bylo ještě padesát.

Plánuješ udělat El a Cameronovi společnou budoucnost, jakože děti a rodinu?

No to říkat nechci. Chci aby to bylo překvapení. Ale určitě se dozvíte něco v kapitolkách.

Plánuješ druhý díl?

Uvidím kolik tu bude hlasů. Ale plánuju to, udělala bych to z jiného pohledu.


Otázky na El:

Na kolik procent Cameronovi důvěřuješ?

Věřím mu asi padesát na padesát. Ale získává si u mě důvěru.

Co by jsi udělala kdyby ti někdo před třemi roky řekl, že budeš v současnosti s Cameronem? Mimo to, že by jsi se mu vysmála do obličeje?

Asi bych se schovala a čekala alespoň pět let, než bych vylezla ven z domu.

Proč sis dala z ničeho nic novou profilovku, kdy ses tu celou dobu skrývala?

Jak jsem řekla, musím se z toho dostat a najít si kamarády. Už chápu proč se o mě táta tak stará. Bojí se abych nebyla sama. Ale hlavně mi tam nejde vidět do obličeje, takže pro některé zůstává záhadou, jak vypadám.

Sundáš si někdy kapuci i do školy?

Asi jo, ale nesmí se nic stát. Protože kdyby se něco hrozného stalo, tak jsem na začátku.

Kdy konečně budeš mít s Cameronem sex?

Ou, co je to za otázku? Nevím. Necítím se na to a Camovi to nevadí. Až se budu cítit, tak to bude.

Kdy se přestaneš tak bát?

No asi až mi dá Tobias pokoj, nebo když se mi neukáže dobrý dva měsíce na očích.

Proč zrovna on?

Cítím se s ním dobře a v bezpečí. Ale moje city jsou asi milionkrát větší, když jsem s ním.


Otázky na Camerona:

Miluješ El a nebo jí chceš jen ublížit?

Ano miluju jí, nikdy jsem neměl tolik pocitů najednou, ale stává se mi to jen když jsem u ní, takže určitě ano.

Přemýšlel jsi někdy, že by jsi chtěl mít s El rodinu?

Myslím, že je na tohle brzy. Ale občas se mi o tom zdá a pak se cítím ráno skvěle.

Proč zrovna ona?

Jak jsem řekl, tolik pocitů najednou, je to úžasné a doufám, že nám to vydrží.


Otázky na Tobiase:

Co jsi od toho všeho slibuješ?

Čekám kdy si uvědomí, že udělala chybu a vrátí se ke mě.

Proč jsi tak El ublížil?

Nebylo to úmyslné, byl jsem opilý, ale nějaké útržky mám a lituju toho.

Proč jsi na El tak zlý?

Nechce mě vidět a slyšet mou omluvu, nevyšlo to po dobrém a tak to řeším takhle.

Znásilníš jí znovu a nebo se jí chceš pomstít.

Jí se pomstít nechci, spíš Cameronovi, protože jí chrání a jsou spolu, žárlím. A byl jsem opilý, takže to nebylo naschvál.


Otázky na otce Elizabeth:

Proč jste El poslal k psychologovi? A proč jste jí pak do mobilu vynadal?

El je tvrdohlavá, nutí všem a i sobě, že je v pohodě, ale není. Vynadal jsem jí proto, protože jsem byl zklamaný, že se mi nesvěřuje s problémy, radši se tím nechá užírat. Chci pro ní to nejlepší, je to moje dcera a chci aby byla šťastná.

Proč jste si jist, že víte co je pro El dobré?

Mám tolik zkušeností, že vím co dělat, vždy něco řekne a já vím že to myslí úplně opačně.






Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat