32.Kapitola

8.6K 459 4
                                    

Pohled Camerona:
Probudily mě zvlyky. Otevřel jsem oči a viděl El, která brečela a klepala se. Zlý sen. Snažil jsem se jí probidit.

,,El, zlatíčko. To jsem já," zatřepal jsem ní. S ní to nic nedělalo.

,,Za všechno může Tobias," řekla. Co? Snažil jsem se jí probudit, ale s ní to nic nedělalo. Pořád brečela. Tohle není normální. Šel jsem k tátovi do ložnice.

,,Tati?" šeptnul jsem.

,,Hmm," zabručel v polospánku.

,,El brečí a třese se. Nemůžu jí probudit. Pojď mi pomoct," řekl jsem. Táta vstal a probudil i omylem Americu. Ta šla s námi. Táta s ní třásl a America se jí snažila probudit slovy, ale nic. Pořád nic.

,,Tohle jsem ještě neviděla Petere. Musíme na pohotovost," řekla zděšeně America. Co to s ní je. El, co se děje? Vzal jsem jí do náruče a šel k autu, zatím co rodiče to šli říct Marlee. Táta jel jak splašený. America seděla vzadu se mnou a hladila El ve vlasech.

,,To bude dobrý Camerone," povzbudila mě. Já se jen falešně usmál. Na pohotovosti si ji nechali a zavolali jejímu otci. Táta s Mer jeli domů, já tu zůstal. Po nějakých minutách tu byl Elin otec.

,,Dobrý den jsem Cameron," řekl jsem a on jen kývl.

,,James," představil se. ,,Co je s ní?" zeptal se. Já pokrčil rameny. Najednou se objevil doktor a Jamese si vzal stranou. Když přišel začal jsem vyzvídat. On se jen na mě smutně podíval.

,,Je v hlubokém spánku. Doktoři řekli, že neví kdy se probudí. Prý to může trvat minuty, hodiny, dny, měsíce nebo roky," řekl. Cože? Jak v hlubokém spánku.

,,Řekli jak se to mohlo stát?" zeptal jsem se a projel si rukou vlasy.

,,Ne, prý to může být s čehokoli. Měl by ses jít prospat. A v jakým vztahu si vlastně s ní?" zeptal se mě. Vzpomněl jsem si co mi řekla El. Že by její táta byl moc šťastný.

,,Jen kamarád ze třídy," řekl jsem a on se usmál.

,,No konečně si našla někoho fajn. Ale měl by ses jít prospat. Kdyby něco tak mi dej číslo a já ti dám vědět," řekl. Přikývl jsem a dal mu moje číslo. Potom jsem šel domů pěšky jen v teplákách. Jak trapné, že? Nesmí se jí nic stát. To byla moje myšlenka než jsem usnul.

Pohled Elizabeth:
Co se to děje? Já se chci probudit. Nejde to. Sedím a koukám kolem sebe. Všude jsou vzpomínky. Já se chci probudit!!

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat