Pohled Elizabeth:
S Cameronem jsme byli v rohu tělocvičny. Začal na mě mluvit.,,Ty si byla celou dobu tady?" zeptal se.
,,No...jo," řekla jsem trochu sklesle.
,,Sem chodíš kvůli němu co?" řekl. Zmohla jsem se na přikývnutí. ,,Mohla si mi to říct, ale nezlobím se," usmál se. Bylo na něm vidět že ho to mrzí.
,,Já vím. Ale nechtěla jsem aby jsi to věděl. Protože kdybych ti to vyklopila vše najednou, bylo by to horší," řekla jsem. Odvrátila jsem od něj pohled a psala další pohyby na papír.
,,Na tuhle stranu to chápu. Taky jsem ti neřekl úplně všechno," sklopil hlavu. Otočila jsem se na něj. Koukal jinam.
,,No tak Came, jestli mi to říct nechceš, nutit tě nebudu. Ráda si tě vyslechnu někdy jindy," řekla jsem s pohledem upřeným do papíru.
,,Budeš dneska v lesíku?" zeptal se.
,,Klidně v kolik?" usmála jsme se pod vlasama.
,,V kolik můžeš?" ujišťoval se.
,,Dneska v deset večer, s holkama budeme zkoušet."
,,Jasně. Tak v deset?"
,,Jo."
,,El pomoc ono to je nadržený hovado," přiběhla ke mě Kate. Skočila mi okolo krku a odmítala se mě pustit.
,,Co se stalo?" zeptala jsem se a hladila jí po zádech.
,,On mi furt kouká na prsa a zadek. Dokonce mu i stoupl," zašeptala. Já chytla záchvat smíchu. Kate se lekla a pustila se mě. Já spadla na zem a popadala se za břicho.
,,Co se tady děje?" zeptal se Cameron. Trochu se usmíval.
,,Tvému kamarádovi tak trochu stoupl, jen z pohledu na má prsa a zadek," založila si ruce na prsou Kate. Já se rozesmála na novo a Cameron se přidal.
,,Tak to-tohle je p-poprvé co mu s-stoupl jen s p-pohledu," smál se dál. Trenérka se podívala naším směrem. S Camem jsme si sedli a uklidnili se. Trenérka si zase začala povídat s naší třídní. Podívala jsem se na Cama a pak na Kate. Rozesmáli jsme všichni tři.
,,Hele vy tam vzadu, klídek," křikla na nás trenérka. Ben k nám přišel.
,,Bene? Co si to hulil za matroš?" smála jsem se.
,,Na to samé se můžu zeptat vás," řekl.
,,No tak my jsme hulili zábavnou historku o tvém kamarádovi," smál se Cam.
,,Já za to nemůžu," bránil se.
,,A kdo teda za to může? Víla stojka?" zeptala jsem se.
,,Ne. Kate. To ona je sexy," řekl.
,,To mi lichotí, ale stejně, je úchylné mi koukat na prsa a zedek," řekla trochu naštvaně.
,,Už se to nestane," řekl a trochu zrudl. Já a kam jsme na sebe nenápadně mrkli na znamení, že víme, že se Kate líbí Benovi.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...