Pohled Elizabeth:
Uběhl týden a odehrálo se toho dost. Blíží se soutěž a holky makají, jak jen to jde. A taky jsem byla u matky. Zjistila jsem, že nikdy žádného milence neměla. Tak jsem zavolala Tobiasovi a trn se přiznal, že si to vymyslel. Teď bydlí matka zase u nás a rodiče to chtějí dát zase dohromady. Právě teď obědváme a já si to užívám.,,El, našla sis už někoho?" zeptala se náhle matka. Ztuhla jsem.
,,Jasně že jo a ten kluk je milý," řekl za mě otec. Povzdechla jsem si.
,,Jak se jmenuje?" vyzvídala.
,,Cameron," řekla jsem a položila příbor.
,,To je hezké jméno, chtěla bych ho někdy poznat," řekla a na nic se už nevyptávala a jedla. Já jsem zaplula do svého pokoje a projížděla sociální sítě.
,,El, s matkou jsi jdeme něco zařídit, snad to tu zvládneš," oznámil mi.
,,Byl snad někdy tenhle barák vzhůru nohama?" usmála jsem se.
,,No...ne, ale i tak nedělej kraviny," řekl.
,,Neboj," mávla jsem rukou. Pak hsem slyšela bochnout vchodové dveře. Napsala jsem Camovi jestli nechce přijít. Taky hned přišel. Mám podezření, že má stíhačku. Šla jsem mu tedy otevřít.
,,Ahoj," obejmul mě.
,,Ahoj, jak se máš?" zeptala jsem se.
,,Dost blbě, nebyla jsi ve škole. Jsi nemocná?" prohlížel jsi mě. Zavřela jsem dveře.
,,Ne, jen se rodiče zase dali dohromady a já měla hodně tréninků," řekla jsem.
,,Vážně? To je skvělé. Ale vypadáš vyčerpaně," prohlédl si mě.
,,To jsou ty tréninky. Máme je teď od rána do večera. Od osmi do šesti," pokrčila jsem rameny.
,,Takže.neco jako soustředění?" usmál se a já přikývla.
,,Dáš si něco?" zeptala jsem se už veseleji.
,,Dal bych si tebe," usmál se lišácky.
,,Sorry, ale rodiče budou za chvíli doma," zasmála jsem se. On si mě přehodil přes rameno.
,,Tak mám jinou zábavu," nesl mě do schodů. Hodil mě pak na postel a začal mě lechtat.
,,Neee, to snad neee," smála jsem se a kroutila se pod ním jako had.
,,Nebo tohle," sehl se a začal mě líbat snad všude na tváři. Culila jsem se, protože mě líbal všude, ale nepolíbil mě na rty. Na chvíli přestal a nadechl se.
,,Polib mě," řekla jsem.
,,Kouzelné slovíčko?"
,,Abraka dabra polibek," řekla jsem a cukali mi koutky.
,,Ty potvoro," smál se a zača mě lechtat.
,,T-tak j-jo, p-p-prosím," smála jsem se a zanedlouho se dočkala toho polibku, který byl pro mě jako droga.
........................................................
Lidi, překonali jsme 50k. přečtení a skoro 4k. hlasů. Taky chci říct, že si možná zavedu něco hako deník a budu tam psát své pocity z knih. A taky budu spolupracovat s TenHeroic na nové knize. Určitě se podívejte na jeho profil. 💓💓. Děkuju.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...