Pohled Elizabeth:
Políbil mě a já se nebránila. Táta to vzal až moc dobře. Nebyl naštvaný a to je pro mě štěstí. Cameron si mě vzal do náruče a šel ke mě do pokoje. Tam nás zavřel a položil mě na postel. Seděla jsem na něj obkročmo. Nepřestávali jsme se líbat, myslela jsem si že vybuchnu.,,Buď jen moje," řekl náhle a opřel si čelo o to mé.
,,Vždyť jsem," usmála jsem se.
,,Ne úplně," řekl a já věděla co tím myslí. Věřím mu, ale nebudeme toho litovat? Myslím tím, že nemám.....kondom.
,,Ale já...." sekla jsem se.
,,Nejsi připravená?"zeptal se.
,,Nemám ochranu," řekla jsem potichu. On se jen usmál.
,,Já jo," řekl.
,,Cože?"
,,Jsem vždy připraven," usmál se. Trochu se přiblížil k mému obličeji. Zrudla jsem. Své rty presunul k mému krku a začal mě na něm jemně líbat. Donutilo mě to trošku vzdychnout, ale ne tolik. Pokračoval níž a pak se vrátil k mému uchu. ,,Jsem plný vášně," zašeptal a já se ošila. Chytl lem mého trika a čekal na svolení. Přikývla jsem o on mi přetáhl tričko přes hlavu. Instinktivně jsem si zakryla prsa a to jsem měla podprsenku. Chytil mi ruce. Přísahám, že jsem rudá až na zadku.
,,Nezakrývej se, jsi nádherná," řekl a dal mi moje ruce podel těla. Sundal si triko a vzal moji dlaň, kterou si přiložil na svou hruď. ,,Cítíš co se mnou děláš?" zeptal se. Ano cítila. Jeho srdce bilo snad prudčeji než to moje. Podívala jsem se mu do očí a v nich viděla tolik lásky. Nespěchá a to se mi líbí. Zase mě začal líbat, akorát jsem byla teď pod ním a on si budoval mokrou cestičku polibků k mému středu. Zkušeně mi sundal sukni a vrátil se zpět k mým ústům. Při tom mi sundal podprsenku a mě to bylo jedno. Byla jsem natolik vzrušená, že to ani nešlo víc.Odehrálo se to rychle a byli jsme nazí. Cam si nasadil kondom a své prsty si propletl s těmi mými.
,,Kdyby to bolelo, tak mi stiskni ruku. Nebo řekni, abych přestal.," řekl a já přikývla. Pomalu začal do mě zasunovat. Zamračila jsem se a stiskla mu ruku.
Pohled Camerona:
Zamračila se a stiskla mi ruku. Zastavil jsem se.,,Mám přestat?" zeptal jsem se nejistě.
,,N-Ne pokračuj," řekla.
,,Musím se ti dívat do očí," řekl jsem a koukal na ní.
,,Dej mi chviličku," hlesla.
,,Jestli mám pokračovat, tak se ti musím dívat do očí. Mohla by jsi to pro mě udělat a otevřít je?" zeptal jsem se.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...