Pohled Elizabeth:
Dneska jdu ke Camovi. Jsem zvědavá jak se bude Marlee snažit. Nejsem dobrá herečka. Také nechci, aby Marlee pořád otravovala Camerona, takže musím vydat co nejlepší výkon. Mezi dvěma mě Cameron hned přivítal polibkem.,,Ahoj zlatí," začal hrát komedii. Je dobrý.
,,Ahoj lásko," řekla jsem. Marlee scházela ze schodů a hned jak mě uviděla.
,,Ahoj," pozdravila a šla do kuchyně. Cameron se začal tlemit a já se přidala.
,,Zatím ti to jde skvěle. Jen tak dál," šeptl. Já jen přikývla a sundala si kapucu. Ruku v ruce jsme šli do kuchyně. ,,Dáš si něco?" zeptal se starostlivě Cameron.
,,Můžu poprosit vodu?" podivala jsem se na něj prosebně. On se usmál a už mi nesl skleničku s vodou. Sedl si vedle mě a nastalo ticho.
,,El?" zeptala se náhle Marlee.
,,Hm?" otočila jsem se na ni.
,,Mohla by jsi mi pomoct s outfitem? Nevím co zítra na sebe," řekla. Přikývla jsem. Ach Marlee, kdyvy jsi věděla co na tebe šijem. Ona vstala a šla nahoru, hned jsem se k ní přidala. ,,Chci se ti omluvit jak jsem se chovala, víš to stěhování, bylo toho na mě moc," řekla a omluvně se na mě podívala. Musím uznat, že hraje skvěle.
,,To nic. Jsem introvert, ani se mě to nedotklo," odpověděla jsem. Asi mám novou BFF= best fake friend. Když jsme vešli do pokoje myslela jsem, že dostanu infarkt. Zady je horší bordel než u Cama a to je ci říct.
,,Promiň za ten bordel, ale hledala jsem věci na sebe," řekla a nějak se dostala k posteli. Dostala jsem se za ní. Přohlížela jsem si na zemi ten bordel. Viděla jsem bílý croptop, černé skinny a černou košili. Hned jsem to sebrala a dala to na postel.
,,Tak, tady to je. Určitě ti to bude slušet a vlasy by jsme ti zpletly do dvou francouzských copů," řekla jsem svou predsta. Ina na mě vyjeveně koukala. ,,Co je?" zeptala jsem se jí.
Pohled Marlee:
Když vše, co bych si měla vzít na sebe dala na postel a řekla ještě k tomu styl účesu, mi došlo, že ta holka má dobrej styl.,,Co je," zeptala se.
,,Máš dobrej styl. Líbí se mi to," přiznala jsem. Ona se trochu začervenala.
,,Díky," zašeptala a odešla, asi za Cameronem.
Pohled Elizabeth:
Šla jsem za Camem do jeho pokoje. On ležel na posteli a zíral do mobilu. Svalila jsem se na něj. Odložil mobil a začal mě hladit ve vlasech.,,Came, jestli usnu půjdeš mi pro věci na spaní domů!" okřikla jsem ho a uvolnila se, bylo to příjemné. Ucítila jsem jeho dech u mého ucha.
,,Tak co kdyby jsme šli teď spolu? Mohla by jsi tu spát," zašeptal. Otočila jsem se k němu čelem. Byl těsně u mého obličeje.
,,Nevi by jsme se mohli učit," navrhla jsem.
,,Podle toho, co se chceš učit, je toho víc," řekl úsměvem. Loktel jsem ho bouchla do břicha, tím pádem se naklonil víc ke mě.
,,Nic nebude," řekla jsem a otočila se na bok.
,,Tak půjdeme?" zeptal se.
,,Jó," řekla jsem.
,,Tak vstávej, nebo si tě ponesu," řekl se smíchem. Rychle jsem vystřelila ze dveří. On se jenom smál.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...