Pohled Elizabeth, úterý 8:00:
Dneska nejdu o školy, protože jdu ke cvokařce. Super. Ještě mě včera otravoval Tobias a pak Cameron. Neodepsala jsem, neměla jsem náladu. Vstala hsem a udělala jsem si vše potřebné hako vždy. Oblékla jsem si černé rifle, bílé triko a volnou mikinu s kapucí. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Přišla jsem do kuchyně a táta si mě přeměřil.,,Nechceš to dnes zkusit bez tý mikyny?" začal. Zavrtěla hsem hlavou a pustila se do palačinek. Neměla js je dlouho. Moc nejím a tak jsem sedla ani ne půlku palačinky.
,,Dojez alespoň tu půlku," pobídl mě.
,,Jsem plná, už nechci," odložila jsem vidličku a zadívala se na zeď. Plán jsem vymyslela dnes ve dvě v noci. Ano, skoro jsem nespala. Ale teď k tomu plánu. Udělám to samé co první den. Budu uzavřená. To mi šlo, tak to nebude těžké. Táta šel umýt nádobí a já si šla pro mobil a sluchátka. Udělala jsem to nenápadně. Zevnitř mikiny jsem měla kapsu. Udělala jsem si oblíbené album písniček co nejraději poslouchám a sluchátka zapojila do telefonu. Mobil jsem vložila do té kapsy a zapla si ji, nasadila jsem si kapucu a prostrčila sluchátka přes mikinu a vlasy do uší. To je lepší, chytré a hlavně to nejde vidět. Sešla jsem dolů a čekala na tátu obléknul se a vyrazili jsme na cestu.
Celou cestu bylo hrobové ticho. Byla jsem ráda, že hrály alespoň písničky ve sluchátkách. Vysadil mě tam a jel do práce. Přišla jsem tam a sedla si do čekárny. Seděla tam nějaká holka a celá se klepala, že bych to zkusila taky. Rozbrečela jsem se a začala sebou škubat. Jsem dobrá herečka. Dostala bych možná oskara. Teď se chovám jako egoistka, bože. Asistentka cvokařky řekla mé jméno a já šla jako poslušný pejsek za ní. V ordinaci jsem si sedla na křeslo a kolena si přitiskla k bradě.
,,Ahoj El, jak se ti daří?" usmála se. Mlčela jsem a koukala z okna, které bylo za ní.
,,Ty mi nic nepovíš?" zeptala se. Nastalo ticho. Povzdechla si.
,,Nakresli mi jak se teď cítíš," pobídla mě a podstrčila mi papír s tužkou. Nejistě jsem si jí vzala a nakreslila co nejdepresivnější obrázek. Vzniklo z toho toto:
Ona si výsledek prohlédla a pak mě.
,,To je divné, tvůj otec říkal, že jsi v pohodě," zabrblala.
,,Ano, to sice říkám, ale není to pravda."
,,Aha, dnes už jdi domů. Mám tu i jiné pacienty," řekla a já vstala a odcházela. Než jsem zabouchla dveře, tak držela v ruce svůj telefon. Vsadím se, že volá tátovi. A taky že jo do dvou minut mi volal. Zvedla jsem to.
Hovor:
Táta: Můžeš mi říct proč si nakreslila takovou kravinu?
El: Nakreslila jsem to jak se cítím. Příště si to ověř to jestli je mi fajn.
Táta: Až přijedu domů tak si promluvíme.
El: A jéjé.
Táta: Mlč, udělala si ze mě zase debila.
Konec hovoru.
Hm ten je pěkně narušenej. Jdu do lesíku. Navíc mám volno. Musím si promyslet co mu budu říkat.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...