Pohled Elizabeth:
,,Tak díky holky. Uvidíme se pozítří. Trénujte jak jen to jde," usmála jsem se na holky. Potom jsem upalovala domů. Tam jsem si doma dala do tašky deku a polštář. Udělala hsem si večeři, kterou si beru sebou.,,Kam se chystáš v půl desátý," přišla ke mě mamka.
,,Ale prosím tě. Určitě jde za svým Romeem," smál se v kuchyni táta.
,,Takhle pozdě?" zeptala se.
,,Mami, mám tolik tréninků. Chci být taky s Camem," povzdechla jsem si.
,,No dobře, ale buď opatrná. Nevíš co se tady potuluje," poučila mě.
,,Jo neboj. Ahoj," řekla jsem a vyšla. Alespoň, že mě pustila.
O půl hodiny později:
Přistoupila jsem ke Camovi.,,Ahoj," obejmula jsem ho.
,,Přišla si," řekl.
,,No jasně. Tak pojď," táhla jsem ho. Ještě propletl naše prsty a vyrazili jsme.
,,Tohle mi chybělo. Nevidíme se teď tak částo, jen kvůli zkouškám," povzdechl si.
,,Jo já vím, měla jsem štěstí, že mě mamka pustila," řekla jsem. Dorazili jsme na místo a já si vytáhla deku. Cam udělal to samé. Sedli jsme si na polštáře a přikryli jsme se dekami. Sedla jsem si po chvíli na Cama. Seděla jsem zády k němu. On si hrál s mými vlasy. Nám ticho nevadí. Jsme za to rádi.
,,Víš jak jsem býval děvkař?" zeptal se.
,,Hmm?" otočila jsem se na něj.
,, Nemůže za to jen smrt mámy. Ani tátova výchova. Měl jsem holku. Jmenovala se Ema. Byla to hezká bruneta s modrýma očima jako moře. Měl jsem jí rád. Chodili jsme spolu. Po půl roce jsem se dozvěděl, že mě podvádí s mým druhým nejlepším kamarádem. Od té doby jsem bral holky jako zboží na jednu noc. Potom jsem potkal tebe. Tichou, hezkou holku s nejmodřějšíma očima na světě. S vlasama co vypadají jako slunce v pravé poledne. Tolik pocitů jsem nikdy neměl. Mám pocit, že tě musím bránit. Zamiloval jsem si tvůj smích. Tolik jsem chtěl o tobě vědět víc. Když jsem se to dozvěděl, tak mi přišlo nemožný že tu ještě jsi. Protože většina holek spáchá sebevraždu. Ty si za svůj život bojovala. Zaplatila si za to draze. Přišla jsi skoro o všechny city. Vždy jsem se tě snažil nějak rozveselit. A pak jsme začali spolu chodit. Stal jsem se šťastným jako nikdy. Vždy jsem rád, když se ti líbí nějaká věc nebo maličkost co ti koupím. Sice nechceš, abych za tebe utrácel. Ale i kdybych chtěl, tak tomu nahoře bych to nikdy nesplatil. Proto chci s tebou být každou vteřinu," řekl a opřel se o mou hruď. To je snad ta nejhezčí věc kterou mi kdo řekl. Objala jsem ho tak pevně, že se mi musel podívat do očí. Políbila jsem ho. Dala jsem do toho všechny mé city. Radost ale byla nejsilnější. Camerone tak moc tě miluju.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...