Pohled Camerona:
Musel jsem už jít domů. Ale domluvil jsem se s El, že před Marlee budu dělat, že jsme pohádali. Rozloučil jsem se s ní polibkem. I ta chvíle mi udělala lepší den. Vyšel jsem ze dveří a odcházel domů. Zasteksklo se mi, ale ne na dlouho.Před domem jsem nasadil naštvaný výraz. Otevřel jsem dveře a bouchnul s nima co nejhlasitěji. America přiběhla z kuchyně.
,,Děje se něco Came? Vypadáš naštvaně," zeptala se starostlivě.
,,Pohádali jsme se s El," mrknul jsem na ní a ona pochopila a usmála se.
,,To určitě bude dobré," řekla. Marlee prošla kolem nás. Šli jsme do kuchyně.
,,Kvůli čemu jste se pohádali?" zeptala se.,,Kvůli problémům," řekl jsem klidněji. Marlee nás poslouchala.
,,Jakým problémům, teda jestli se mohu zeptat?" usmála se povzbudivě.
,,Nedůvěřuje mi, jak vztah může fungovat bez důvěry? Nechce se mi s ničím svěřit. Udělal jsem snad všechno," projel jsme si rukou vlasy.
,,Zkus jí někam pozvat," ozval se otec. Přidal se k našemu hereckému výkonu.
,,Ale kam?" zeptal jsem se zoufale.
,,Třeba tam kde to má ráda. Hezky se oblékáni, svíčky, květiny, romantické písně a občerstvení vždy zaberou," řekl.
,,Jak jako zaberou," ozvala se America a plácla tátu vařečkou. Všichni jsme se zasmáli.
,, Zkusit to mohu, navíc je to moje chyba, že jsem se naštval," řekl jsem. Potom jsem se převlékl do černých džínů a bílého trika. Zabalil jsem sebou dvě deky, pár svíček a šel koupit růže, ještě že vím jakými růžemi vyznat lásku a vášeň. Koupil jsem jednu, protože vím, že by zase říkala, že za ní moc utrácím. Ale dělám to rád, protože to dělám pro ní. Prodavačka se na mě mile usmívala. Taková postarší paní.
,,Jdeš za svou přítelkyní chlapče?" zeptala se mile. Za ní byla ještě taková mladá slečna. Otočila se na mě a hned se otočila zpět.
,,Ano, chci jí přichystat překvapení," usmál jsem se a zaplatil požadovanou cenu.
,,To je romantické kolik vám vlastně je? Vypadáte na dvacet let," usmála se a vrátila mi zbylé peníze.
,,Sedmnáct a děkuju," řekl jsem a odcházel.
,,Tak ať ti to vyjde," řekla ještě a já vyšel zrovna ze dveří. Ta paní byla milá.
Dorazil jsem na místo a začal to připravovat. Nejdřív jsem položil jednu z dek na zem a tu druhou jsem dal vedle. Mám jí tu kdyby byla zima. Připravil jsem svíčky a jídlo. Mobil jsem připojil přes bluetooth na repráček a už si to dal na seznam písní. Teď jsem zavolal El.
Hovor:
El: Ano Came?
Caneron: Buď v lesíku za hodinku a hezky se obleč, nejlépe nějakou sukni, ahoj.
Konec hovoru.
To by bylo.
Pohled El:
Cože? Proč? Zhluboka jsem se nadechla a šla udělat co řekl. Vzala jsem si černou sukni a bílé triko a vyšla. Napsala jsem mu, že jsem teda vyšla a šla jsem k lesíku.U lesíku na mě čekal Cam.
,,Sluší ti to," řekl a předal mi rudou růži. Vím co to znamená, chce mi vyznat lásku.
,,Díky a co to má znamenat?" zeptala jsme se ho.
,,Uvidíš," usmál se a šel se mnou na naše místo. (Pusťte si písničku v médiích)
Došli jsme na okraj a Cam mi zakryl oči.
,,Nic nevidím," řekla jsem.
,,To je účel, teď půjdeš podle mě. Budu tě jistit, aby jsi nespadla, byla by to škoda," řekl a vedl mě. Nevěděla jsem vůbec nic. Jen moje zvědavost, strach a nervozita mě dováděli k šílenství. Zastavili jsme se. ,,Teď můžeš otevřít očí," řekl a odkryl mi je. Namohla jsem tom uvěřit. Bylo tu občerstvení, svíčky, repráček ze kterého hrála hezká píseň.
,,Já nevím co říct," řekla jsem stydlivě.
,,Nic neříkej a udělej mi tu radost a zatancuj si se mnou," řekl a stoupl si blíž ke mě. Dal mi ruce na boky a já jemu n hruď. Houpali jsme se do rytmu a po chvíli jsem si hlavu položila na jeho hruď. Nemám ráda, když za mě nekdo utrácí, ale uznávám, že tohle je nádhera.
,,Líbí se ti to?" zeptal se po písničce, kterou vystřídala další.
,,Je to nádhera Came, ale tohle.si nemusel," usmála jsem se a sedla si. Podal mi jídlo. Najedli jsme se a pak se jen mazlili a a obíjmali. Bylo to úžasné, ale byla mi trochu zima. Přikryl mě dekou co byla na straně. Hned to bylo lepší.
,,Jsem rád, že se ti tolíbí, poradil mi to otec, ale já si to jen trochu vylepšil," usmál se a já myslela, že víc šťastný být nemůže. Ale mohl by. Nevím proč, ale začala jsem nu důvěřovat. Protože tohle neudělá jen tak ledajaký chlap. Věděla jsem, že mu můžu věřit.
,,Came?" zeptala jsem se.
,,Ano?" zpozorněl.
,,Myslím že jsem připravená, náš vztah říct někomu jinému," řekla jsem a on se rozzářil.
,,Vážně?" zeptal se.
,,Vážně," odpověděla jsem.
.........................................................
OMG! Moc vám dekuju! Tento příběh je od dneška první v kategorii Romance. Nevím jak se to stalo, ale bez vás bych to nedokázala. Proto je tu dneska delší kapitolka jako poděkování. Moc děkuju.❤❤❤❤
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...