8.Kapitola

13.9K 601 17
                                    

Pohled Elizabeth:
Doma byla nuda. V obýváku jsem slyšela hlasy. Instinkt ni radil ať si nasadím kapicu. Tak jsem to udělala a šla dolů. Byl zam táta a asi jeho kamarád z práce.

,,Tati?!" křikla jsem na něj.

,,Ano El?" podíval se na mě. Ten jeho kamarád si mě prohlížel.

,,Chci jít za Kate," řekla jsem.

,,A co u ní chceš dělat?" zeptal se otráveně. Já vím že mám jen jednu kamarádku, ale proč mu to vadí.

,,Její táta vlastní to nahrávací studio," zašeptala jsem.

,,To jdeš zase k ní a budete zpívat?" řekl.

,,Jo, nikdy ti to nevadilo, tak proč se chováš takhle," zeptala jsem se ho.

,,Chci aby si měla jiné kamarády," povzdechl si.

,,Pochop že já už nevěřím nikomu od doby co jsem se rozešla s Tobiasem!" křikla jsem. Bylo mi to jedno. Šla jsem prostě za Kate.

Kate jak mě uviděla si mě přitáhla do objetí.

,,Pojď jdeme ty emoce vyzpívat," nabídla mi. Přikývla jsem a šla s ní.

,,Pohádala jsem se s tátou," zamumlala jsem.

,,Co se stalo," podívala se na mě skrz vlasy.

,,Chce aby jsem měla jiné kamarády. Tak jsem mu řekla, že nikomu nevěřím od té doby co jsem se rozešla s Tobiasem," vysvětlila jsem jí. Zalezly jsme do mistnosti a připravovali jsme si mikrofony a počítače.

,,Musí pochopit, že to bylo pro tebe trauma. Zvlášť když vás tvoje máma opustila. Držíme se navzájem. On nám to chce zničit?" zesmutněla.

,,Nevím, ale nenechám si od něj už rozkazovat," rozhodla jsem se.

Pohled Camerona:
,,Hej Bene?" křikl jsem na něj.

,,Co?" otočil se na mě.

,,Nepůjdeme do toho nahrávacího studia? Prý tam jsou někdy sexy holky," řekl jsem. Protože když jde o holky jde tam.

,,Jasně," usmál se a vešel dovnitř.

,,Dobrý den, vy si jdete zazpívat?" zeptala se nás paní na recepci.

,,Ne jen se chceme podívat," usmál se Ben.

,,Dobře, jděte touhle uličkou a vyjdete támhle," řekla a věnovala se zase papírům.  Prkčili jsme rameny a šli. Bylo tady pár holek, ale byly s klukama. Zarazily nás dvě holky. Jednu jsem poznal, byla to El. Vypadala naštvaně. Venku byly reproduktory takže jsme slyšeli co říkají. Mluvila o nějakým Tobiasovi. Potom si pustili p písničky a začaly zpívat. Beliver a Gasoline dohromady.
,,Ty jó, jsou to kočky," poznamenal Ben. Jen jsem přikývl. Asi si nás všimli tak se teochi zamračily. El si zanechala kamenou tvář. Podívala se na mobil. Upustila ho. Ta holka k ní přeskočila. Začala jí utěšovat. El mi něco tají. A já zjistím kdo byl Tobias a proč se tak chová. Nevěřím že za to mohou holky ze zakladky.

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat