Proslov

3.8K 122 35
                                    

Víte co, já ten proslov napíšu už dneska, jsem hrozně nervózní, takže bych nespala.

Ahoj, já jsem Míša, v téhle kapitole chci říct něco o sobě, ohlédnout se za svoji dosavadní spisovatelskou "kariérou" a budu moc ráda, když se ke mě přidáte.
Takže, je mi čtrnáct a jsem tichá a né moc oblíbená dívka, ale lidi co mě znají ví, že jen "šílená". Odjakživa jsem ráda četla a přivedl mě k tomu hlavně táta, bylo mi asi osm co jsem začala číst pravidelně knihy pro děti. Mezitím se mi v hlavě začal vytvářet námět na knihu a ani jsem o tom nevěděla. V deseti jsem přešla na fantasy a potom jsem začala psát knihu do sešitu, to byl ten námět z doby, kdy mi bylo osm. Ve dvanácti jsem přešla na romance, které mě bavilo číst, hlavně Selekce. V té době se začaly na YouTube vyskytovat fanfikce o youtuberech, ale nikdy mě nenapadlo je vyhledávat. Někdy v létě, kdy mi bylo třináct se ve mě něco zlomilo a já jsem si jednu knihu vyhledala, vyjel mi Wattpad a tak jsem se zaregistrovala. Bylo tu spoustu knih. Přečetla jsem jich hodně a pak jsem dostala nápad. Vydala jsem svou první knihu v srpnu roku 2017, jmenuje se Adopce a dodneška je na mém profilu. Chtěla jsem vydávat i knihu co píši do sešitu, ale nikdy jsem na to neměla odvahu a asi nikdy nebudu. Někdy v listopadu jsem dostala další nápad na další knihu. Nejsem perfektní. Tu jsem vydala na Vánoce. A upřímně mohu říct, že by mě nikdy nenapadlo, že tahle kniha bude mít takový úspěch.  ( Lidi já jsem se normálně teď rozbrečela 😭). Už v lednu roku 2018 jsem byla v top 100. Sledovatelé přibývali i hlasy a přečtení. Mohu vám říct, že jsem vám za všechnu podporu hodně vděčná. A pak přišel ten zlom, ta kniha byla první! Ale mě už docházely nápady na kapitoly. Když tohle čtěte, tak jsem už vydala první polovinu speciální kapitoly z Nejsem perfektní. Mezitím co jsem psala tuhle knihu přicházely další nápady.
Čtu, vymyšlím a píšu přibližně šest let. To je 2190 dní. To je 52,560 hodin. Z toho jsem polovinu strávila ve své fantazii a zbytek času jsem spala, učila se nebo psala. V takovém psaní knih jako je toto, dostat se prostě tak daleko, lidi to je můj splněný spisovatelský sen. Ještě v krátkosti o psaní. Moje aktuální kniha Napůl mrtvá je teď v top 50, kde se momentálně snažím dostat do top 10. Být v top 50 a ukazovat svoje nápady všem lidem, zkuste si to představit. Vymyslela jsem asi 16 knih a 9 z nich je tady na Wattpadu, jen nejsou zveřejněné. Poznala jsem spoustu skvělých lidí a můžu upřímně říct, že si žiju svůj sen. Ale nemyslete si, byly doby kdy jsem se na to chtěla....vy víte co. Někdy toho máte už plný zuby. Někdy toho musíte objevovat až moc, aby jste dosáhli toho, čeho chcete. Je to jen o prioritách, taky jsem líná a taky se mi někdy nechce. Ale když něco chci, nestačí si to jen přát, nebo tomu věřit. Musím se k tomu vždy propracovat, to dělá ten rozdíl, takhle vzniká úspěch. Dělejte to co vás baví, ať už je to cokoliv, jděte do toho po hlavě. Protože život je příliš krátký.

                                     Vaše Makubov.❤️

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat