Pohled Elizabeth, nová škola 7:45:
Ta škola vypadá divně, tady se mi líbit nebude. S kapucí na hlavě jsem vešla dovnitř. Chvíli mi trvalo než jsem našla ředitelnu. Ale našla jsem jí. Slušně jsem zaklepala.,,Dále," ozvalo se. Vešla jsem dovnitř a sundala jsem si kapuci.
,,Dobrý den, jsem tu nová," řekla jsem.
,,Dobře, tady máš rozvrh a učebnice," dala mi vše ta ředitelka a zase věnovala papírům. Jen jsem pokrčila rameny a vzala si vše co mi dala. Potom jsem odešla, nasadila jsem si kapuci a hledala třídu 54. Kde to je? Do někoho jsem vrazila.
,,Tenhle den už být horší nemůže. Moc se omlouvám," řekla jsem a hledala rozvrh který mi upadl.
,,Jsi tu nová co?" zeptal se mě hlas.
,,Hm," přikývla jsem.
,,Třída 54? Tam jdu teď taky, zavedu tě tam," řekl a podal mi rozvrh. Vzala jsem si ho. Ani jsem si ho neprohlédla. A on mě taky neviděl, protože jsem měla kapuci a sklopenou hlavu.
,,Tady to je," ukázal mi.
,,Dík," řekla jsem a zaplula jsem tam. Hledala jsem volnou lavici. A taky se mi poštěstilo a byla lavice volná. U okna v první řadě. Přesně jak jsem seděla v bývalé škole. Hodila jsem tašku k lavici a sedla si. Někteří si šeptali, kdo jsem a co jsem zač. Někdo dokonce řekl, že jsem bad girl. Ruce jsem zatínala v pěsti. Zazvonilo. No konečně. Všichni byli ticho. Učitelka si to kráčela do třídy. Usmívala se.
,,Žáci, máme tady novou studentku. Můžeš se nám sem jít představit? A sundej si tu kapucu," řekla mile. Udělala jsem tak a šla k ní otočila jsem se čelem k celé třídě. Sundala jsem si kapucu a vlasy dala na stranu.
,,Ahoj jsem Elisabeth, kamarádi mi říkají různě El, Beth. Můj oblíbený koníček je malování a čtení," řekla jsem nezaujatě. Učitelka si mě prohlédla. ,,Děje se něco?" zeptala jsem se a sedla si do lavice.
,,Řekla jsi to tak nezaujatě, fakt čteš?" zeptala se vážně.
,,Takže četla jsem Selekci, Romea a Julii a všechno další," řekla jsem. Povzdechla si a začala vykládat látku. Bohužel tu kterou jsme my dělali před měsícem. Vytáhla jsem si blok a kreslila jsem si.
,,Proč si nic nezapisuješ?" vykřikla učitelka. Vytáhla jsem si svůj starý sešit a ukázala jí látku.
,,My už to probírali před měsícem. Umím to," řekla jsem.
,,Tak mi to pojď předvést," usmála se takovým tím vítězným ušklebkem. Vzala jsem si křídu a prohlédla jsem si příklad. Jednoduché.
,,Takže, vynásobit, vykrátit dvěma a zaokrouhlit a máme výsledek. Řekla jsem. Jen přikývla a já si zase šla sednout do lavice a kreslit si. Něco jsem prostě kreslila.
Konečně zazvonilo a mě přišla zpráva od Cama. Zavolala jsem mu.
Hovor:
El: Ahoj.
Cameron: Ahoj. Jak se máš?
El: Jo jde to, ale jebtu nuda a všichni o mě mluví. Nazvali mě bad girl. (smích)
Cameron: No nekecej, takže drsňačka.
El: Nech toho nebo za tebou přijedu a dostaneš.
Cameron: Už se bojím.
El: Co děláš ty?
Cameron: Už se stěhujeme.
El: Co tvůj táta?
Cameron: Každý den se mě ptá, jestli jsem v pohodě. America si mě vždy důkladně prohlíží a Marlee, s ní je to jako vždy.
El: Takže se na tebe lepí.
Cameron: Přesně.
El: Hele už budu končit zavoláme si večer.
Caneron: Ahoj. Užij si ten blázinec drsňačko.
Konec hovoru.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...