Pohled Camerona:
Obejmul jsem jí. Neoplatila mi to. Brečela mi do hrudi a její slzy mi zamokřily mikinu. To snad ne. Tohle byl vrchol. Čím víc se toho od ní dozvídám, tím víc mám pocit jí chránit. Já jí chci chránit. Nebo je to tím že jsem se do ní zamiloval? Odtáhla se ode mne a šla po schodech nahoru. Šel jsem za ní. Nemůžu nic ztratit. Můžeš ztratit jí ty idiote! Křiklo po mě podvědomí. Nevadí, jdu za ní. Šel jsem podle vzlyků. Otevřel jsem pomalu dveře. Ležela na posteli obličejem do polštáře. Začal jí vyzvánět telefon. Koukl jsem se na displej. Bylo tam to jméno Tobias. To bude on. Zvedl jsem to.Hovor:
Tobias: El, konečně si mi to zvedla.
Cameron: Pěkný, ale já jsem Cameron.
Tobias: Kde je El? Kdo jsi ty?
Cameron: El je psychicky na dně ty nadržený hovado. Jsem její přítel.
Tobias: Ta malá kurva dostane do držky.
Cameron: Aby si nedostal ty.
Konec hovoru.
El se na mě otočila.
,,Proč si to zvednul a proč si řekl, že si můj přítel?" řekla.
,,Chtěl jsem tě chránit. A taky budu. Kdyby byl problém tak mi zavolej," usmál jsem se.
,,Nepotřebuju pomoct. Vypořádám se s ním sama," trvala si na svém. Prohlédl jsem si ji.
,,Vidím co z tebe udělal, nemyslím si že by jsi to zvládla sama," díval jsem se na ní. Odvrátila pohled. Povzdechl jsem si. Proč je tak tvrdohlavá a nenechá si pomoct?
,,Nechci aby jsi mi pomáhal protože bych ti to dlužila," vyklopila ze sebe.
,,Prosím tě, nic by jsi mi nedlužila. Peru se každou chvíli," mávl js rukou.
,,Camerone, dlužila," hádala se.
,,Stačilo kdyby jsi mě doučovala," usmál jsem se. Pohledem si mě přejela.
,,Nemyslím si, že by si stál o kecy nudný, ubrečený holky," zamumlala a sedla si. Sedl jsem sei taky na postel.
,,Nejde tady o kecy. Táta chce abych prolezl. Ale pokud budu dostávat pětky tak to bude blbé. A navíc jsi chytrá, hold by jsi mi to vysvětlovala jako dítěti na zvláštní škole, ale mě to nevadí, hlavně abych to pochopil," řekl jsem.
,,Aha, to vy nebylo tak těžké. Občas slýchám že si byl hodně chytrej. Jen nechápu proč ti to nevydrželo," zašeptal.
,,Chytl jsem se špatný party. Docela toho lituju. Ale potřebuju pomoct abych se zase dostal do sedla. Však víš," řekl jsem. Bylo to hlavně proto že mě to nebavilo. Jen přikývla, utřela si slzy a usmála se.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...