48.Kapitola

7.5K 407 15
                                    

Pohled Camerona:
Nemohl jsem uvěřit svým uším. Ona mi řekla, že už chce náš vztah ukázat někomu jinému. To je super. Jsem asi šťastnější než kdy dřív. Rychle jsem jí políbil až si lehla na záda. V tuhle chvíli mi to bylo jedno. Měl jsem až moc energie. Přidala se ke mě a začala spolupracovat.

,,Počkej," zasmála se a já se trochu odtáhl. ,,Je mi už zima, jsme tu přes hodinu a ty tu nejsi v sukni jako já," usmála se. Postavil jsem se a ona mi pomohla si zabalit věci. Potom jsme šli k ní domů. Už jsem tu jako doma.

,,Měl by jsi mít u mě pár věcí, protože jsi u nás hodně často," řekla.

,,Asi jo. Máš vůbec ve skříni místo?" podíval jsem se na ní škádlivě.

,,Ty si blbej," praštila mě. ,,Ne každá holka má plnou skříň hadrů," usmála se.

,,Aha, to jsem netušil," řekl jsem na obranu.

,,Neházej nás do jednoho pytle, každá holka je jiná," podívala se dopředu.

Cesta probíhala v tichosti. El otevřela dveře a tam čekal muž. Poznal jsem jejího otce. Trochu se zdědila.

,,Tak už jsi doma. Kde si byla a kdo to je?" zeptal se podezíravě a přejel mě pohledem. Polknul jsem.

,,Jé...tati, tohle je ummmm....můj přítel Cameron," vysoukala ze sebe. 

,,Cameron? Přítel? To si mi celou dobu tajila. To si celou dobu byla s ním a ne s Kate?" zeptal se.

,,Jooo.." sklopila hlavu.

,,Tak my jsme se už viděli, já jsem tušil že to nebude jen kamarádství," zasmál se její otec a objal nás oba.  My jsme se na sebe nechápavě podívali. Pustil nás a podíval se na hodiny. ,,To je tolik hodin? Já musím do práce," řekl a už byl pryč. My jsme se na sebe podívali a začali jsme se smát.

,,Co to bylo?" smál jsem se.

,,Sama nevím," uklidnila se. Políbil jsem jí. To bude ještě zajímavé.

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat