53.Kapitola

7.7K 435 17
                                    

Pohled Elizabeth, pondělí 10:32:
Dnes jsem nebyla opět ve škole, ale na tréninku. Trenérka nám řekla pár povzbudivých slov a šla pro vybrané lidi z naší školy. Já a holky jsme začaly s choreografií na píseň Wolves od Seleny Gomez.

Pohled Camerona:
Přišla k nám jedna dost mladá žena.

,,Dobrý den, jsem trenérka děvčat. Kluci prosím, chovejte slušně, tyto holky nemají s klukama růžovou minulost," řekla a kráčela si to zase k tělocvičně. Písnička hrála nahlas. Když otevřela dveře, tak jsme viděli holky s šátkem před obličej.

,,Paní Johnsnová, máte tu i jednu vaší žákyni," řekla trenérka.

,,Vážně?" zeptala se překvapeně učitelka.

,,Ano, Elizabeth, možná jí znáte," řekla.

,,Jsem její třídní, kde je?" vyzvídala naše třídní.

,,Hned ta první ve předu," odpověděla. Měla pravdu, ty oči bych poznal všude. Všichni jsme se na ni zaměřili. Písnička se rozjela a holkám spadly šátky. Všichni kluci koukali na El jak na zjevení.

,,Páni," vypadlo z Bena.

,,Hm, hustý," řekl jsem nezaujatě. Nechci aby věděl, že jsme spolu.

,,Jenom hustý? Děláš si srandu? Takovou sexy holku jen tak nenajdeš. Jak je asi dobrá v posteli?" ptal se. Ta trenérka se na něho otočila.

,,Uklidněte se mladý muži. Tyhle holky kluky nenávidí," řekla. Mě to docvaklo, chodí sem jen kvůli Tobisovi.

,,A proč?" zeptala se jedna holka z prváků.

,,Dozvíte se to," řekla. Písnička skončila a ve prostřed  zůstala jen El. Začala zpívat a za ní bylo video. Bylo to strašný. Všechny nejhorší scénáře v jednom videu. Byly u toho popisky. Ale ten poslední mě dostal. Nejhůře dopadla naše kapitánka El. Seděla na lehátku u doktora a kolena si držela u brady. Byl tam další popisek. Vaše dcera má velké trauma a poruchu příjmu potravy. Její matka se rozbrečela a obejmula jí. El upadla jen jedna slza. Koukala z okna na oblohu. Teď mi jí je líto.

Když se postrádali tak nás holky učili pohyby do tance na písně co jsme si vybrali. Já byl s El a Ben s Kate. Všechno nás učily. Ale Ben nějak koukal Kate na zadek. Ten se nenapraví.

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat