57.Kapitola

8.3K 418 26
                                    

Pohled Elizabeth:
Potichu jsem otevřela dveře. Rodiče spali, dobrý. Ukázala jsem na Cama aby byl potichu. Přikývl. Zuli jsme se a potichu vyšli schody do mého pokoje. Převlékala jsem se. Myslela jsem si že je Cam v koupelně, tak jsem to neřešila. Už jsem byla ve spodním prádle, najednou se kolem mě obmotaly jeho ruce. Chtěla jsem vyjeknout, ale dal mi ruku před pusu.

,,Pšš, ať je nevzbudíš," zašeptal mi u ucha. Následně dal svou dlaň pryč. Hledala jsem něco čím bych se mohla zakrýt. ,,Pojď sem," řekl a obejmul mě.  Teď jsem si uvědomila že je Cam jen v trenkách. Byla jsem teď rudší než ta moje halenka, kterou jsem dnes měla. Hladil mě na bocích. Nějakým způsobem se mi to líbilo. Otočila jsem se čelem k němu. Podle jeho výrazu jsem poznala, že se drží, ale je rozvášněný a touží po mě. Nechala jsem ho aby mě líbal. Vyzdvihnul mě do vzduchu a namáčkl mě na zeď. Líbal mě dravě tak moc, že jsem myslela, že vybuchnu.

,,Moje El," usmál se do polibku. Taky jsem se usmála. Prsty jsem mu vjela do vlasů. Užívala jsem si to. Na chvíli jsme odtrhli, aby jsme popadli dech. On se naklonil k mému uchu. ,,Měla by jsi ty červené krajky nosit častěji, děsně mě to vzrušuje," zašeptal a uchechtnul se.

,,Moc si nezvykej, tyhle krajky si na sebe, už nikdy nevezmu," provokovala jsem. Šel k posteli na kterou mě následně hodil a uvěznil mě pod sebou.

,,No jestli je roztrhnu, tak asi ne," usmál se. Znova se mi vrhnul na rty. ,,Můžu?" zeptal se. Přikývla jsem. Vytáhl si kondom s podtrenek.

,,Jak dlouho tam byl?" zeptala jsem se.

,,Pět minut, měl jsem ho v peněžence,"  odpověděl. Uchechtla jsem se. Potom mě začal líbat a vy víte co se odehrálo.

Ráno, pohled Elizabeth:
Ráno jsem se probudila poměrně brzy. Bylo půl osmé. Cameron si spokojeně spal a měl ruku obmotanou kolem mého pasu. Tu ruku jsem ze sebe sundala a šla se obléct toto:

 Tu ruku jsem ze sebe sundala a šla se obléct toto:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si stáhla do culíku a šla dolů. Udělala jsem lívance. Předem jsem si připravila šlehačku, javorový sirup, čokoládový sirup a marmeládu. Trvalo než to těsto nakynulo.

Nakonec jsem udělala 12 lívanců. Věřte mi, lívance hodně zasytí. Dala jsem na jeden talíř tři. Nastříkala jsem na ně šlehačku a polila je čokoládovým sirupem. Vypadalo to skvěle. Připravila jsem to na stůl. Prostřela jsem a udělala ještě tátovi kafe a mámě, mě a Camovi čaj. Když to bylo hotové, tak jsem slyšela akorát kroky. Byla to mamka a taťka.

,,Ahoj El," řekli sborově.

,,Ahoj, počkejte chvíli, jdu vzbudit Cama," řekla jsem a běžela k pokoji. Vstoupila jsem a viděla Camerona jak se rozvaluje po posteli. ,,Came, vstávej. Dole je snídaně," zašeptala jsem a dala mu pusu na čelo. Vstal bez jakýkoliv nadávek a obléknul se. Zastavil se u dveří.

,,El, co když mě tvoje mamka nevezme," staral se.

,,Neboj, táta tě jen vychvaloval a tak si myslí, že jsi skvělý, což ty jseš," usmála jsem se a šla dolů. Caneron mě dohnal.

,,Dobré ráno," pozdravil Cameron slušně.

,,Ahoj Came," pozdravil ho táta, který byl ponořený do novin. Mamka si ho prohlédla od hlavy až k patě. Potom k němu přišla a usmála se.

,,To není možné, pamatuju si tě, když ti bylo devět. Tvůj táta je můj šéf, to není možné jak si mu podobný," usmívala se. ,,Jsem Maya (Maja)," představila se. Cameronovi se ulevilo.

,,Tak to jste byla vy o kom tak básnil, prý jste hodně pracovitá," usmál se Cam.

,,No dobře, na vzpomínky bude čas jindy, teď se jde jíst," řekla jsem a tlačila je ke stolu. Táta odložil noviny a pistili jsme se do jídla.

,,Máš to dobré El, to je můj recept?" zeptala se mamka. Jen jsen přikývla. Táta se na mě a Cama pořád díval.

,,Divoká noc?" zeptal se táta. Mě to došlo. Máme oba cucáky. Oba dva jsme zrudli. Táta se zasmál a takhle nějak pokračovala snídaně.

Nejsem perfektníKde žijí příběhy. Začni objevovat