Pohled Elizabeth:
,,Víš Came. Sice jsem si toho vytrpěla hodně. Ale teď se mi daří. Nemám deprese. Tobias mi ublížil hodně. Rozvedl mi rodiče a ještě mě znásilnil. Sice jsem mu tohle odpustila, protože svoje pravé poprvé jsem měla s tebou a rodiče? Ti si to vyříkali a je to v pohodě. Jsme zase rodina a ty do ní patříš taky. Táta tě má rád víc než Tobiase a dokonce říká, jaký jsi pohodový kluk. On nám to přeje. A mamka? Ta by tě chtěla poznat. Jsi úžasný. Líbí se mi tvoje oči, protože mi přijde, že když se do nich podívám, vidím lásku. A vlasy? Ty mám ráda asi nejvíc, protože mě baví je projíždět prstama," zašeptala jsem mu. V očích mu zářily jiskřičky nadšení a vášně. Vrhnul se na mé rty a porazil mě na zem. Líbal mě dravě.,,Jsi jen moje," šeptl a skousnul mi spodní ret. Chtěla jsem něco říct, ale vplul svým jazykem do mé pusy. Spojila jsem ruceza jeho krkem. Pokračoval ke krku. Vím že mi tam udělá cucáka, ale co? Hold si mě značkuje.
,,Jak jenom tvoje?" zeptala jsem se.
,,Prostě mi patříš, jsi moje holka a mám tě označkovanou," podíval se mi do očí.
,,Když myslíš," provokovala jsem. Chytl mi ruce a přišpendlil mi je nad hlavu.
,,Já si to nemyslím, já to vím," řekl a políbil mě. Moje ruce si přehodil do jedné ruky a tou druhou mi odkryl nohy. Ale pořád mě líbal. ,,Tak si moje?" zeptal se.
,,Já nej..." nedořekla jsem to protože mě zase políbil.
,,Říkala si něco? Jsi moje?" zeptal se znova. Na tváři mu hrál pobavený úsměv. Věděla jsem že se nevzdá.
,,Jo, ale ty si jen můj," řekla jsem.
,,Jo? A kde mám značku," provokoval na oplátku on. Převalila jsem ho pod sebe, dalo to práci, ale když člověk umí používat nohy. Ležel pode mnou a opíral se o lokty. Začala jsem vykonáva svoje dílo. Přitiskl se ke mě a tak jsem měla opravdu málo pohybu. Měla jsem ro hotové během pár vteřin. Trochu jsem se oddálila. Zmáčknul mi zadek.
,,Šťavnatý jako ty," řekl. Usmála jsem se. Přiblížila jsem se k němu a začal mi vyzvánět mobil. Zvedla jsem to.
Hovor:
Máma: Kdy příjdeš?
El: Neboj za třičtvrtě hodiny budu doma.
Máma: No to bych ti doporučovala. Jestli chceš, může u nás Cameron spát, ráda ho poznám.
Konec hovoru.
Odložila jsem mobil.
,,Kdo to byl?" zeptal se.
,,Mamka, mám být za třičtvrtě hodiny doma. Prý jestli chci, ale to záleží na tobě jestli chceš u nás spát," řekla jsem. Pustil mě a já začala balit.
,,Jo půjdu s tebou. Ještě jsem neskončil," zasmál se a vlepil mi pusu do vlasů. Domů jsme šli ruku v ruce a bylo v pohodě.
ČTEŠ
Nejsem perfektní
RomanceNe každá blondýnka je hloupá, Elizabeth je toho příkladem. Je uzavřená a maskuje se tak, že jí nejde vidět do obličeje, ale ti co ji už viděli si myslí že je perfektní. Cameron je typický frajírek na škole, nikdy se o ni nezajímal, proč by taky měl...