-És tudod mit?-fordultam vissza felé, mire odakapta fejét.-Akarom ezt a barmot, csak egy baj van, nem lehet az enyém.-abban a pillanatban egy könnycsepp siklott végig arcomon. Megfordultam s benyitottam az osztályba, elegem volt a vitából. Azért vártam egy picit hogy utánam jöjjön, vagy épp szóljon. De nem tette. Bent lehuppantam a helyemre, arcomat tenyerembe tettem, végem volt. Ezután az ajtó nyílt, csukódott mivel a többiek jöttek megnézni mi van velem. Mi lenne? Majd akkor kérdezzék meg ha egy pengét látnak a kezembe.
-Mi a baj?-
-Ne legyél szomorú-
-Miért csináltad?-
-Válaszolj-
Nyüzsögtek a fejemben a folytonos feltett kérdések s parancsok.
-Most húzok haza a francba.-Csaptam rá a padra, majd felkaptam a táskám. Mindenki elkerekedett szemekkel bámult, de kit izgat. Hagyon mindenki békén.
Mielőtt kimentem volna a teremből kinyitódott az orrom előtt az ajtó. Zilizi tanárnő lépett be
-Te hová?-tartóztatott fel
-Haza-válaszoltam flegmán
-Ha távozol az iskolából kénytelen leszek szaktanárit beírni-fenyegetőzött
-Tegye azt-vontam vállat majd kikerültem. Felőlem aztán írja be a kis figyelmeztetőit, de én itt egy tapodtat sem maradok.
Kiléptem a suliból, a parkolóban pedig épp akkor ácsorgott a két fiú. Gondolom várták az apjukat, hogy értük menjen. És mivel a parkolón át tudok csak haza jutni, kénytelen leszek mellettük elmenni. Rájuk sem pillantva haladtam el a közelükben.
-Ne lógj.-szólt utánam
-Mi közöd van hozzá?-fordultam vissza lassan
-Mondom fejezd be.-indult meg felém
-Tesó, hagy már békén-tartoztatta fel Mac
-Miért ne mennék el, mert te azt mondod?-rántottam fel szemöldököm-Ennyiből én is mondhatnám. Jah csak ezzel egy a baj...Nem változna semmi-fogattam szemet. Majd mivel nem válaszolt, megfordultam s folytattam utamat.-Idióta.-mondtam ki halkan, de biztos voltam benne hogy hallottam.
A kezemet hátra rántották, rántotta*. Nem izgatta hogy fáj e vagy nem.
-Azt mondtad idióta?-nézett rám szikrákat szóró tekintettel
-aha-mondtam ki lazán.
-Inkább leszek idióta minthogy elveszítselek-
YOU ARE READING
Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłł
Romance~du får det~ Két teljesen különböző egyéniség, akiket egyszer elszakítottak egymástól...megszakadt köztük a kapcsolat...De egy nap a lány vissza tért, s lassanként mindketten megtalálták méltó helyüket...Egymás mellett...! Ti is szeretnétek egy olya...