Nincs is barátnőm...!!

528 61 8
                                    


  -de hát sosem szakítottunk-vágtam rá idegesen-sosem mondtuk ki! Szóval nem szakítottunk..!!-erősködtem hisz így volt..

-ez igaz-vágta rá, majd idegesen felpattant. Nagyot nézve én is követtem példáját..éreztem a vita keserű ízét..-de neked mégis sikerült felszedned valakit, és eközben pedig játszani az érzéseimmel. Megkerestél Osloban, mikor eltévedtem. Ráküldted Selt, hogy vigyen oda a koncertetekre. Aztán kihívtál hogy beszéljünk. És egészen mostanáig, tudomást sem vettél rólam! Még egy üzenetet sem hagytál. És mikor ide jövök nyáron, szórakozol velem. Barátnőd van, oké elfogadom..de velem te ne szórakozz!-szavait olyan komolyan gondolta, hogy az összes egy nyílba bontakozott ki a mellkasomnál. Nem mondom azt hogy fájt, de rosszul esett. Asszem igaza van...de még mennyire...Miközben ő papolt tovább, elegem lett. És elszóltam magam..

-csak kitalálta Claudiát..nincs is barátnőm-vágtam közbe, mire azonnal elhallgatott. Először szerintem nem fogta fel, és csak nagyra nyílt szemekkel bámult. Később pedig eljutott tudatáig mit is mondtam..

-hogy mi van?-akadt ki egy kicsit

-nincs Claudia, nincs új csaj, nincs az ég világon senki.!-hadováltam idegesen, féltem az elkövetkező percektől..

-aha..-csodálkozott. és egy akkora nagy bólintást levágott hogy leszakadt a pofám-akkor most én kérdezek..Mért mondtad hogy van?-a szemeiben látszott hogy feszült, de próbált higgadt maradni

-nem bírtam volna hogy az ország másik felén vagy, távol akartam tartani magam tőled. El akartalak felejteni-bontottam fel az összes variációmat. Mire ő csak felröhögött

-most komolyan ezzel etetsz? Inkább mond azt hogy végeztünk, mert most szerintem valóban az is történt...

Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłłWhere stories live. Discover now