Becsajoztam..-->THE END

953 91 44
                                    


-bementem-jelentettem ki kissé hisztérikusan. Majd megfordultam s készültem átvágni a gyepen. Vártam hogy megszólaljon..hogy egy utolsó szóval visszatartson..és hogy ez az este záródjon le úgy, mint egy Hollywoodi szuper romantikus film..de ez valahogy sosem jött nekünk össze. Egyáltalán mi volt az ami összejött kettőnknek?? ... Szerintem már le is lépett, miért nézné az unalmasan lassú sétafikálásom a ház felé. Nem élek tündérmesében hallo!!

-Hiányoztál táncoscsaj..-bökte ki mögöttem, mire nekem elszorult torkom..lépteim befejeződtek..háttal álltam neki és valahogy nem bírtam ezt a pillanatot. 

-azt hittem becsajoztál..-fordultam meg nyersen, s karba tettem kezeimet. Érdekes, mindig mikor külön voltunk egy időre..féltékenykedtünk. Oké, lehet én többször is a kelleténél, de azért Martinusnál sem volt ebben hiány. Megéltük a tökéletes se veled, s nélküled kapcsolatot. :)

-becsajoztam-bolintott, mire nekem kidülledt szemem, s egy hatalmas gombócot éreztem torkomba...A gyomrom összeugrott, komolyan a pillangók a lidérceket pofozták odabent. Mindegyik nyerni akart. Már elköszöntem volna, úgy örökre..mivel a "becsajoztam" téma mást sem jelent csak annyit:dobva vagy!! És kitudja? Lehet hogy pont most tette meg azt a lépést, amit évekkel előtt nem mertünk..szakított?? Vagy nem?? Hittem amit hittem..de a következő mondat mindent megváltoztatott-még úgy kilenc hónappal ezelőtt.-folytatta mire én elröhögtem magam. Fejemet fogva, rázkódott vállam. Hallottam hogy közelebb lép hozzám, majd óvatosan megragadta kezem, s leemelte. Arról nem is beszélve hogy úgy engedte le, irányítás nélküli kezem hogy az még vissza jumpingolt :D Lassan félemelete bal kezét, amit végigkövettem szememmel, majd az arcomhoz nyúlt. Közelebb húzva magához megcsókolt. A lidércek kihasaltak, a pillangók pedig örömükben ciklont képeztek gyomromban. Az üresség betöltődött a következő mondatával szerintem végleg.-jöhet bármi..ha kell, kiütöm Bercel ezerszer..de az én hercegnőm az enyém lesz, bármi áron is...-halkan felnevettem a zavartságomból..fejem lángolt a pirosságtól..Sok mindennek hívott már ezalatt a pár év alatt..Hercegnőnek..vagy cicának nevezett. De egy ilyen kerek mondat csak a dalaiban hagyta el még száját..Nekem ő a csodafalam..ahogy Oasis is megírta a Wonderwall-ban. Voltak hullámok..sokszor azt éreztem nem vagyok neki elég jó..Hogy NEM VAGYOK ELÉG EGY POPSZTÁRNAK! És még most is nehezen tudom elhinni hogy engem választott a milliónyi lány közül a világban..figyelmen kívül hagyta Arianat, róla mindenki tudja hogy Martinus "álma" a lány. Lehet hogy nem lett volna nála esélye..hisz nem kicsi a korkülönbség..de vannak Arianahoz hasonló lányok..de helyettük lettem én..a furcsa lány..na várjunk hogy is volt?? Ja igen! A lány fiús stílussal :D Akinek egyáltalán nem volt már szüksége a baseball sapkájára..És ebben a naplóban voltam már Julie másolat, barátnő, egy önsajnáló seggfej, és még sorolhatnám mi minden ragadt rám az évek alatt. De egy valami nem változott..Ez a barom (:D) akit megjegyezném imádok!!! Felül múlta azt a képet amit mindenki hitt róla..Szőke, kibaszott helyes, és nem olyan srác akit bárki megkaphat. De ettől függetlenül, a szíve óriási..szupersztár, de nincs elszállva. 

És hogy még nincs mesebeli herceg??? Várjatok.. a tiétek lehet hogy  épp egy bevásárlóban áll sorba..s várja hogy belétek rohanhasson. :)Ő talán egy Cortez, ahogy Laura is írta..vagy Meg Cabot mesebeli hercege..Kitudja? A LOL könyvekben is megbújnak esze vesztett fiuk..csak nézz rájuk, és egy másodperc alatt a karjukba esel..De ha szerencséd van, egy Gunnarsen vezetéknevű valaki fog elkapni a zuhanásból. Sosem tudhatjuk hogy mi történik azután..csak reménykedünk, és nem eskünk ki a táncparkettről..



És azt hiszem én itt búcsúzom a sztoritól..Igen, végleg befejezem. Kicsit korábban is mint hittem. ... De elképesztő hogy ezalatt a pár hónap alatt, pontosan Augusztus 31-én tettem ki az első részt. Lassan már egy éve :) És azt hiszem jól tettem. Annyi szeretetet és támogatást kaptam a sztori folyamán hogy az valami wáó. Igaz, kaptam néha negatív kritikát..amiket szintén köszönök. Mert ha azok nincsenek, én sem tartok itt. Kellett valami hogy megtudjam mutatni ez nem egy szennyláda, és nem hiába van az a pár óra amit a részekbe beleszántam. És ígérem, nem tűnök el..szeptembertől belekezdek egy új projektbe..amit még nem tudom mennyire sikerül megvalósítani..de nekimegyünk, aztán kiderül. El sem hiszitek milyen érzés volt az nekem, mikor sima, idetévedő olvasóktól kaptam azt, hogy én tettem őket MMerré. Hogy miattam kerestek rá erre a két hihetetlen srácra. De mellettük itt voltak a talpig MMerek, akik volt hogy meg is sirattak :) Egy-egy kommentel, vagy üzenettel. Fáj befejeznem ezt a sztorit, de szerintem itt hagyom a saját útjára. Még egyszer nagyon köszönöm hogy itt voltatok, és támogattatok. (Igen, villanykörte, neked is  XD) Szeretek titeket <3 :)

Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłłWhere stories live. Discover now