MMer???

879 64 7
                                    

Sziasztok. Páran jeleztétek hogy nem nagyon értettétek a nemrég kiment részt. Nahát azt azért volt, mivel annak nem feltétlenül kellett volna kikerülnie. Mivel az a rész ez helyett ment ki, össze kevertem. Egy korábbi részt tettem ki, szóval ne haragudjatok. Néha én is szétszórt vagyok (ezért azt a rész vissza is vontam, újból ki fogom tenni, amint itt lesz az ideje, szóval ne lepődjetek meg).....De akkor kezdődjék a második "évad"...

Hát igen..a nyár úgy elrepült mintha fújtam volna. Ilyenkor általában mindenki sírja vissza a meleg, nyári reggeleket, napokat, s azt fújja "miért nem csináltam aznap semmit". 

Egyáltalán egy kiadós nyári szünet után, kinek van kedve suliba menni, és ott punnyadni. De ez ellen egy iskolás sem tehet semmit, ez így lett eldöntve. 

Szerintem ma csak nekem indult ilyen vidáman a napom, mert úgy pattantam ki az ágyból mintha löktek volna. Pedig semmi abszurd nem történt, nem volt semmilyen csúszó mászó bogár a matracomon, nem kiáltott rám senki...csupán csak vártam valamit. Méghozzá őt..igen pontosan! Mindenki azt hitte hogy a 9-edik osztályért vagyok annyira oda, mivel majd szét csattantam. De mielőtt tévedésbe esel, elárulom, hogyha még nem tudtad, hogy Norvégiában teljesen máshogy megy ez az általános, középiskola stb..Ugyanis itt nem 8 osztályig megy az általános...sőt nem is hívják általánosnak..Röviden, 8 osztálynál többet kell kijárnod hogy kiszabadulj a régi sulidból...Hát igen, itt ez a helyzet...Szóval a régi osztályomat köszönthetem ismét...uuuh, megint elviselhetem Juliet..pfuj..

Fokozatosan elhúztam a sötétítőket az erkélyajtómnál, de arra azért ügyeltem hogy le ne szakítsam, nem lenne jó aput ezzel kelteni hogy rakja vissza. 

Már tegnap este (tök korán) kikészítettem a mai ruhám....jah..sokszor nem vagyok komplett...S azokat fölkapva tipegtem be a fürdőbe. Gyorsan magamra kaptam őket (siettem, de ugyan hova...senki sem tudja) A hajamból kibontottam a fonatokat, majd óvatosan, nagyon kicsit átfésültem a tetejét. Nem akarok oroszlánnak kinézni na..Aztán tudjátok a szokásos, szempillaspirál,szájfény,tütütütütütü stb.. De azért arra vigyáztam hogy még véletlenül se kenjem össze semmilyen termékkel a fehér pánt nélküli, vállnál fodros felsőm, nem lenne annyira jó buli. Azért bevallom kicsit féltem hogy anyu mit szól a kiszaggatott fekete rövid farmernadrágomra...utálja ha ki van szakadva, s inkább leveteti..szorítsatok nekem hogy ma jó kedvében találjam...

És ebben a szent pillanatban hallottam meg azt a hangot amit kísértetiesen vártam, s ami miatt ennyire szélsebesen siettem. A laptopomon videohívás gyanánt jelent meg a skype..nah most lett vége az europe tour első felének..

Olyan iramban ültem le a laptop elé amilyen csak kitelik tőlem. Majd elfogadtam a hívást.

-Merre jársz?-mosolyogtam vissza kedvesen, mivel amint pislantottam láttam az iszonyatosan örülő fejét..

-Namsskogannál...Szóval sajnálatos módon pont beesek a 4. tanórára-fújtatott fáradtan

-Mi az hogy sajnálatos módon?-vontam fől szemöldököm, felháborodást tetetve.

-Kinek van kedve ilyenkor suliba menni?-röhögött fel, majd megdörzsölte szemeit-mizu otthon?-nyitotta nagyra szemeit

-Ugyan az mint hajnali 4-kor-nevettem el magam. Igen, mivel hajnalok hajnalán felhívott hogy leszállt a repülőjük, és kb 4-ig dumáltunk..Osloból pedig nem páróra az út...

-Amúgy van egy új osztálytársunk-mondtam unottan-fura a csaj-vontam vállakat

-Aham...-harapott rá ajkára-és legalább szép?-vonogatta szemöldökét

-Most ha itt lennél akkorát rád ütnék-nevettem fől megsértődve

-Na..cica tudod hogy nekem te vagy a legszebb-a mosolya akkora volt hogy még az áramot is kivitte volna, ha lett volna a közelébe. 

Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłłWhere stories live. Discover now