De szőke volt, az biztos..

526 65 7
                                    

Hétvége na végre. mondjuk nem mintha mostanság hétköznap csinálnék mást...mint az alvás, evés, szinte egész nap..De sebaj, dolgozunk rajta...

És múltkor ugyebár felhívtam Selmát...jah, aha..nem mondott semmit! És mivel fellógtam (?) a legfelső emeletre..elvették a mobilom, a Macbookom..szóval teljes a halálra ítélés...

-Olívia. Ébresztő-rázott fel hirtelen valaki...jah, aludtam..

-Mi van?-dörzsöltem meg szemem

-Vendéged érkezett-mosolygott őszintén Erika. Előttem pedig lejátszódott minden, ami csak tudott-egy SZŐKE lány vár kint-erőse kihangsúlyozta hogy SZŐKE...

-Oh-döbbentem le. igen, mást vártam..Erika kiment a szobámból, becsukta az ajtót..Én pedig kicsit csalódottan másztam el a szekrényemig..Felkaptam pár göncöt, (sötét színű farmer, fehér egyszerű póló, erre egy piros flanel ing, és cipőnek egy piros converse.) Kifésültem a hajam (nem volt könnyű, mivel az éjszaka folyamán be volt fonva, s hogy ugyebár ne legyen oroszlán sörényem..csak a hajam tetejét fésültem ki, a kunkori fürtöket hagytam...és nem is volt rossz) Megmostam az arcom és a fogam. Smink meg minek?!

Végig néztem magamon, majd már ott sem voltam. Leszáguldottam a lépcsőn. Kint a ház előtt, pedig nem csak én voltam ledöbbenve..ő is eléggé.. De hiába, megtorpantam a ajtóban. Kicsit rideg tekintettel méregettem. Asszem engem átvágtak.. Mert egyetlen egy lány sem állt a ház előtt, a kocsibehajtón, vagy épp a feljárón... De szőke volt, az biztos...Maximálisan... :(

Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłłWhere stories live. Discover now