Mert én itt buktam el...!

564 61 6
                                    


-Az igazságot akarod?-termett hirtelen elém, s a szemembe nézett. Bólintottam egy erőltetettet majd vártam a választ-Eddig azt hittem szeretlek. De most már azt sem tudom mit érzek..-mondta halkan majd lehajtotta fejét. Nekem pedig abban a pillanatban legördült egy könnycsepp.-összezavarodtam-nyelt nagyokat, majd hunyorító szemeit az enyémbe véste.-sajnálom-bökte ki mire én elkaptam tekintetem. S pont akkor. Pont a legjobbkor, gördült be az ut  elé a most számomra szívesen fogadó autó. A fekete Audiból Edward pattant ki, s már kezdeni akarta a kiabálást, mikor felé néztem. S azt hiszem enyhült dühe. Bólintott egyet, szinte kedvesen, ezzel azt üzenve hogy kapok még 1 percet. Sóhajtva ránéztem Martinusra, megráztam fejem, majd megpördültem a tengelyem körül, s a kocsihoz siettem. Edward megállított kezével, vagyis kitette elém. Szeme nem rángott, idegesség jeleit nem láttam. Csupán (még én is nehezen hiszem el de tényleg ez volt) csupán egy aggódó szülő tekintet bújt bele arcába. Pár perc után elvette, s csak megsimította hátam, majd hagyott beülni a kocsiba. A magamra húzott ajtó üvegén még egyszer kinéztem, Martinus már nem volt ott. Elment. 

Edward meg sem szólalt, csak beült a volán mögé, s halkan vezetni kezdett. Én pedig csak besüppedtem a hátsó ülésbe. Felhúztam lábaimat, s arra nehézkedtem. Könnyeim úgy folytak mint még soha. Ha eddig azt hittem rossz nekem, akkor most inkább bele sem gondolok mit is érzek. Fáj, de nagyon. 

-Van olyan hogy nem tudja hogy szeret? Összezavarodott? Na persze-röhögtem el magam. Ekkor már a szobámban ültem, mellettem pedig Selma terült el. 

-Hagyj neki egy kis időt-tűrte ki szememből barna tincseimet.

-hagytam. És ez volt az utolsó.-szipogtam gyűlölködve... 

Mától hivatalos. Nem leszek senki hülyéje, akivel kedve szerint bánik. Belefáradtam. Keressen magának egy lányt, aki ezt ki bírja. Mert én itt buktam el, az ex barátnői tömegében. Amit soha, a büdös életben nem fogok tudni lemosni magamról..

Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłłWhere stories live. Discover now