Hogy is szoktak lenni ezek a tájleírós részek? Hm...jóh, inkább hagyjuk, leegyszerűsítem... Épp a focipálya felé igyekszem Selmával..állítólag Jacobnak kiment a bokája..szóval nem is igyekszünk..inkább sétálva rohanunk. Chris csörgette meg Sel-t hogy hogyan kell vissza rakni egy bokát..Selma elkezdett vele kiabálni hogy miért nem egy orvost hívott helyette..Chris pedig azzal védte magát "de hát annak készülsz nem? Akkor told ide a képed" Szóval ezért sietünk. Mikor oda értünk a pályához, Sel egyből a füvön ülő sráchoz igyekezett, ezzel otthagyva engem. Persze hogy muszáj volt a nevemet kiabálni..máshogy nem is hívhatta volna fel rám a figyelmet.
-Olívia..nálad van az a doboz amit reggel adtam?-kiabált oda nekem...ezzel pedig a pályán lévő összes srác felém kapta a fejét. Csak zavartan néztem vissza rájuk, majd kifújva a levegőt, siettem is oda ahová hívtak. Kikaptam a táskámból a fehér dobozt (fogalmam sincs mi lehet benne) Ahogy láttam gyógyszer..Sel egyből lenyeletett egyet Jacobbal. Mondjuk panaszkodott egy kicsit hogy még vizet sem kapott hozzá, de legyűrte. Szükség volt a fájdalom csillapítóra hogy Sel vissza tudja rakni.
-Hát itt meg mi van?-hallottam meg egy hangot a hátunk mögött.Nem tehetek róla..ösztönösen hátranéztem. Egy másodpercre farkas szemet néztünk majd azt hiszem önként vissza fordultam Jacobhoz..aki erősen jajgatott-
-Selma! Nem azt mondtad hogy ettől nem fog fájni!!!!-óbégatott-esküszöm ha még feltudok állni, vissza rakom az eszedet, mert szerintem ma valami lett vele-gondolkozott fájdalmak közt-meghülyült!-vágta oda hisztisen.
-ne mocorogj már! Így nem férek hozzá-vágott a hasára.
-Nem lenne jobb ötlet inkább hívni a csapatorvost?-beszéltem Selmának de úgy tűnt semmi nem érdekelte..mi van ezzel a lánnyal?? Nem válaszolt. Még egy kicsit idő után sem..fejébe szált a "segítenem kell ennek a szerencsétlennek" dolog. Én pedig nem akartam csak ücsörögni a fűben, pláne hogy a fiuk bármikor fejbe rúghatnak. Mit nem mondjak, nem lenne túl kellemes! Mivel őket annyira nem érdekelte Jacob helyzete..vagyis igen, de Sel mindenkit elzavart a közléből..Én meg csak fogtam magam, s felültem a lelátóra. Így beláttam az egész pályát...az egész focijátékot..hogy épp kinél van a labda..igen, őt is láttam..Éppen dekázott, ha jól láttam 6-ig elment...de nem számoltam áh...Nem fog rám nézni, úgyhogy nyugodtan nézhetem..nem fogja észrevenni. Épp mikor a kapu felé haladt (kicsit szurkoltam neki) megcsörrent a mobilom..szóval lemaradtam az egészről :( ... Mikor felvettem (Nem, nem kaptam ujjat...anyu régi androidját használom..valami nevenincs márkás...)
-igen?-szóltam bele.
-szia-köszönt be Max..interneten megadtam neki az ideiglenes számom. (persze kérdezte mi történt a régivel..de tudjátok, lila betűs dátum!) Úgyhogy nem tud róla semmit.
-szia. Mizujs?-kérdeztem kedvesen, majd megakadt a szemem a pályán. Nem tudom hogy Max válaszolt e kérdésemre..el voltam foglalva a pályán történtekre. Nem, nem Jacob bokáját rakták vissza. Adam odaszaladt Martinushoz, s mutatott neki egy irányt, valamiért ösztönözte hogy odanézzen. Nem értettem mért, míg oda nem kaptam fejem. Bercel igyekezett a lelátóhoz..avagy hozzám :( ...De az még mindig nem világos miért olyan fontos ezt megmutatni? Abban a pillanatban amint én kiszúrtam, vissza néztem a pályára. Martinus épp elnézett az említett személyről....khm..rám! Szeme szikrákat szórt...Furcsa érzést kezdtem érezni. Mintha sugallt volna valamit...De késő volt, el kellet néznem a pályáról, ugyanis leültek mellém.
-Szia. Jó újra látni-mosolygott kevesen
-Szia. Örülök is hogy újra itt vagyok-bólintottam tudatosan. Nem mondom hogy nem éreztem magam kínosan.
-Meddig maradsz?-kérdezgetett kíváncsian
-nyár végéig-húztam el számat kicsit letörten.
-az még messze van-bokszolt a vállamba, amire kicsit fel sziszentettem.
-aham-forgattam szemet. Nem értem, mért kell már most leverni? XD
-És..-kezdte-még együtt vagytok?-pillantott le a pályára, ahogy én is. S azon nyomban elszorult torkom. Nem nézett rám, nem nézte hogy megvagyok e, nem figyelt arra hogy mit akar tőlem ez a srác...leszart. Csak rúgta tovább a hülye labdát, a hülye pályán..ahogy általában szokta. hülye:(
-Már nem-köszörültem meg torkom kicsit megszeppenve
-király-mosolygott. Mire nekem felszaladt szemöldököm.
-Oké-mondtam zavartan, majd felálltam mellőle. Nem volt kedvem a témához...sem a Bercel féle fiukhoz. Igyekeztem vissza Selmához, aki még mindig Jacobot pátyolgatta. És ha a fülem nem csal..jött utánam...aj szedje már le rólam valaki..
-megvárnál?-lépett utánam, de úgy csináltam mint aki nem hall. Addig ment a színlelés amíg meg nem fogta karom, s vissza rántott.-hova sietsz?-méregetett.Konkrétan stírölt. Segélykérően néztem végig a pályán..de persze a hülye labda miatt senki sem vett észre semmit...kösz skacok..de tényleg...Már majdnem megszólaltam volna, mikor egy harmadik kéz nyúlt a kezemért...amit Bercel épp szorított...
YOU ARE READING
Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłł
Romance~du får det~ Két teljesen különböző egyéniség, akiket egyszer elszakítottak egymástól...megszakadt köztük a kapcsolat...De egy nap a lány vissza tért, s lassanként mindketten megtalálták méltó helyüket...Egymás mellett...! Ti is szeretnétek egy olya...