-Mikor?-hallottam meg hirtelen a hangját, amire ösztönösen megálltam. Tudtam mire érti..és miért kérdezi. Mikor elköszöntem azt mondtam "majd találkozunk" és ő pedig hallotta az egész telefonálást..szóval tudja hogy holnap vissza megyek..ezért kérdi hogy mikor.. Lassan megfordultam s csak megvontam a vállam. De végül is ő is elmegy turnézni pár nap múlva, nem nagyon fogjuk keresni egymás társaságát...És hiába tudnám most órákig nézni, nem lenne semmi értelme. Holnap muszáj mennem. Nincs választásom. Nincs értelme bele élni magam a dolgokba. Hogy utánam jött, és beszél hozzám. Ez mint hiába! Nem találkozunk, hiányzik majd..de ismét elhidegülünk. Aztán egyszer majd kihuny minden aminek most már alig van szikrája.
-Oslo?-kérdezte lassan rágózva, miközben nadrágja zsebébe emelte kezeit.
-Mikor?-mondtam most én..mire ő csak harsányan felnevetett. Egy másodpercre elkapta tekintetét, majd mikor vissza nézett olyan mosoly bukkant elő amit régen láttam..1 éve itt..Troforsban. És most ismét megtörtént, áttörte magát ez az érzés..Ismét belezúgtam a srácba..de lehet ki sem szerettem belőle, csak eldugtam magam elől ezt a különös érzést..megjöttek gyomromban a pillangók és még asszem röpködni fognak egy két órát.
-az apád mikorra szeretné a szőke látogatót?-mosolygott őszintén mire én csak fejemet fogva nevettem..igen, ezt is hallotta.-megoldjuk-lépett közelebb..idegesített ahogy rágózik és én megörülök tőle..idegesített hogy közel jött és imádom..idegesített hogy mosolygott, és én elolvadtam tőle.....jah, pont mint egy átlagos rajongó bah.....És pont, pont (!) akkor kezdett rezegni a zsebemben a telefonom...emlegetett szamár :D
-asszem ha annyira szeretnéd, meg is kérdezheted-jelentettem be hogy pont hív az apám. Mire ő csak megrázta fejét..rám nézett még egyszer azzal a nagy mosollyal, majd megfordult s zsebre tett kezekkel vissza sétált a pizzázóba. Én meg néztem utána mint egy hülye..úgy ment be, hogy egy pillanatra még vissza nézett az ajtó kinyitása előtt. Elröhögte magát, és aranyosan nézett rám.
-Olívia. Vedd már fel-utasított nevetve, mire leesett hogy végig néztem amíg elér az épületig..azt' közbe meg dilisen szól a ~Bebe Rexha back to you~ a telefonomból. Feszülten, s kínosan égve kaptam utána s már engedélyeztem is a hívást..félve néztem fel (féltem Martinus arcának rejtelmeitől) de addigra már bement..Hát neked is szia..érezd magad jól..
-mond-szóltam bele, magamban gyaláztam magam (az a fogalmazás..pörfekt xd) az előbbi eset miatt...
-változott a terv..megyek le érted, szóval este fele oda érek-amint kimondta bennem megállt az ütő...
-ma??-kerekedetek el szemeim azonnal
-nem, dehogy is. Holnap-nevetett ki..apa lány kapcsolat ch :)egyből megnyugodtam-de mond csak-gondolkozott el-megzavartam valamit hogy ilyen feszült vagy?-
-Mi? Nem!-vágtam rá idegesen..aha kicsit sem lehettem gyanús áh...
-rendben-röhögött fel. Remek, ismét hülyét csináltam magamból...az a legjobb az egészbe hogy pont az apám előtt!!! Fejemet fogva, s magamon hevesen röhögve indultam haza. Sétám közbe mindenre leeresztettem szemem, de valahogy nem fordultam be azon az utcán amin könnyebben haza értem volna..mentem tovább egyenesen. Ami csak egy helyre vezetett. A fához a partra..legendás hely lett ebből. Ez kicsit hasonlít egy hollywoodi romantikus filmre. Ahol egy átlagos lány fülig beleszeret az énekes srácba. Hm..mit akartok?! ez pont olyan mint a starstruck, csak norvég változatban :) Csak itt nem hány senki egy kocsiban.. Lehuppantam a nedves talajra (nem érdekelt ha piszkos vagy mocskos lesz ruhám..attól még hogy Osloba költöztem, nem lettem elkényeztetett picsa, itt lapul még a vidéki csaj..csak ritka ha előjön a sötétből.) Nagyokat sóhajtva meredtem a vésett sorokra..el sem hiszem, két kisgyerek, két legjobb barát, két szerelmes tinédzser, két haver :) köszi élet! Klassz vagy...örülnék ha kevésbé szívatnál ...
YOU ARE READING
Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłł
Romance~du får det~ Két teljesen különböző egyéniség, akiket egyszer elszakítottak egymástól...megszakadt köztük a kapcsolat...De egy nap a lány vissza tért, s lassanként mindketten megtalálták méltó helyüket...Egymás mellett...! Ti is szeretnétek egy olya...