Most engedd el...!!!

519 65 14
                                    


  -megvárnál?-lépett utánam, de úgy csináltam mint aki nem hall. Addig ment a színlelés amíg meg nem fogta karom, s vissza rántott.-hova sietsz?-méregetett. Konkrétan stírölt. Segélykérően néztem végig a pályán..de persze a hülye labda miatt senki sem vett észre semmit...kösz skacok..de tényleg...Már majdnem megszólaltam volna, mikor egy harmadik kéz nyúlt a kezemért...amit Bercel épp szorított. Mikor felnéztem igen csak meglepődtem. 

-húzz innen-szólalt meg a mellettem álló Chris.. igen, nem őt vártam. De örültem hogy megvéd :) 

-mert ha nem?-röhögött fel jóízűen. Chris közelebb lépett hozzá, úgy nézett ki hogy mindjárt megüti. De én kiettem elé kezem. Felőlem megverhette volna, de ne Chris...A következő kiabálásra mind a hárman odakaptuk fejünket. Vagyis a fiuk előbb, én csak először a cipőmet pásztáztam, majd darabosan felemeltem fejem. 

-Peterson!-kiabálta-Most engedd el!-szeme villámokat szórt..arcától még én is megijedtem.

-engedjem el?-kérdezett vissza-oké-röhögött majd lökött rajtam egyet..Chris próbált utánam kapni de nem ért el. Én pedig hátra estem. Felülről az ötödik sorban ácsorogtunk..onnan zuhantam...egészen lentről a második sorig. A két sor közt álltam meg..mert ha nem verem be az egyik székbe a fejem, tovább gurulok.  Az fékezett meg...Félig az ájulás birtokolt..de azért a hangokat hallottam. Mintha besötétedett volna..pedig nyitva voltak szemeim.

-Lív-kiabálta Selma..és a hallásom alapján futott is hozzám. Pár percre se kép se hang...elájultam. Majd mikor kicsit jobb lett..újra vissza tért hallásom.

-Jól van?-kiabált ide. A hangja megremegett...de a hangjától én remegtem meg...szép szimpátia..bah..

-elájult-szólt vissza Sel. A látásom pedig abban a pillanatban kitisztult (részben). Beláttam a pálya szegletét..de csak homályosan. Ott állt. Zöld pólóban és engem figyelt. 

-Oké. Eddig bírtam. Kiverem belőle az utolsó levegőt is...-amint kimondta, még utoljára vissza nézett, hogy biztos nem kelek e fel..majd leugrott a korlátról s eltűnt. Mindenki sír csendeben állt...

-Ti hülyék, menjetek már utána!-ordított rá Chrisre és Adamra. Akik egyből összerezzentek.-Sel, te meg hívj már neki egy mentőt, könyörgöm-idegeskedett-mi van ma hogy csak én vagyok eszemnél?-abban a pillanatban a két fiú elindult. Selma pedig a telefonja után kapott. Ötletem sincs mi történt ezután..ismét elájultam...

Chris szemszöge..

Mikor beértük Martinust..már rátalált Bercelre. Felnyomta a falra...ami azért nem lehetett könnyű..Bercel végzős!!

-Martinus engedd el. Nem ér ennyit.-szólt oda Adam..Mire ő csak felnevetett

-De Lív igen...

Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłłWhere stories live. Discover now