-valakiért még mindig megéri intőt kapni-mire elgondolkoztam. Asszem észrevette, mosolya eltűnt. S csak hadoválva kezdett magyarázkodni. Megvakarta fejét s közbe mondta-Claudia hívott, aztán gondoltam ezt elhozom. Mert csak ott porosodott az ágyamon-mire nekem felszaladt szemöldököm-ööö akarom mondani.... jó mentem szia-intett zavartan majd már el is tűnt. Már egy sziát sem tudtam kivakarni magamból. Ki a frász az a Claudia??? Miért éri meg egy Claudiáért intőt kapni? Eddig én voltam az akiért megérte...Akkor most már az se éri meg? Nem érek már neki annyit? Aj anyám Lív..Mit is vársz. Hiszen szakítottatok. Ne reménykedj, hogy egyszer leszólít és azt mondja "szeretlek". Biztos vagyok benne hogy ez a Claudia vele jár. És tuti hogy csókolóztak már. Az is biztos hogy elvitte már a közös helyeinkre, és nevetve mesélt neki rólam. Aztán együtt röhögtek rajtam. Majd megint megcsókolta. És tök boldogok. De szerintem az a Claudia szórakozik vele...aha biztosan. Meg is nézem neten. Tuti hogy hülyíti Martinust, biztos vagyok benne..Pötyögtem, pötyögtem..de semmi Claudia az ismerősei között. De lehet rejtve van..nincs olyan hogy 16 évesen valakinek nincs fb-je. Vagy lehet marslakó. (#mrmarslakóóó)És nem tudja fogni a wifit az űrből....najó ez már tényleg a legalja. Mit csinálok? Milyen marslakó??Ez az egész az agyamra megy..Megbolondulok! Hihetetlen gyorsasággal kaptam elő a telefonom, s tárcsáztam egy számot. Persze hogy Selmát hívtam.
-Ki az a Claudia?-szóltam bele a készülékbe hisztérikusan.
-milyen Claudia?-értetlenkedett. Eközben pedig hallottam Macherner óráját..-45-kiabálta hirtelen..
-matekon vagy?-kérdezősködtem lágyan, de majd fel robbantam
-aha-mondta sürgetve-de milyen Claudia????-tért vissza a fő részre
-aki folyton Martinuson lóg...-nyögtem ki kissé nehezen, de lélekben egyre jobban hisztiztem.
-ja hogy az.-esett el neki hirtelen-nehogy.......-hangja révén nevetett, majd hihetetlen módon elhallgatott
-Sel, itt vagy?-próbálkoztam. De akkor már a mobil szétkapcsolt. Mit akart mondani. nehogy közéjük állj...nehogy megkeresd...nehogy foglalkozz vele...nehogy...nehogy mi??????....
Eközben a suliban...(Ugorjunk Selma szemszögébe)
Miközben Mr. Macherner szereztette a táblán a következő matek példát, a mobilom rezegni kezdett a táskámban. Idegesen buktam le a pad alá, a készülékkel markom között. Egy ember van akinek bárhol és bármikor felveszem. Lívvel mindig történik valami...
-Ki az a Claudia?-szólt bele
-milyen Claudia?-értetlenkedtem, mert nem értettem miről beszél.
-Ms Selma. Megmondaná a végeredményt?-méregetett gyanúsan a tanár, s csak hisztisen bekiabáltam-45-
-matekon vagy?-kérdezett rá, pont beletrafált
-aha-nyögtem ki halkan, mikor vissza dugtam fejem a pad alá.-de milyen Claudia?-sutyorogtam
-aki folyton Martinuson lóg-dadogta stresszesen
-ja hogy az...-esett le hirtelen..a nemlétező barátnő képe..majd azonnal nevetésben törtem ki-nehogy....-félbeszakítottak. Martinus kikapta kezeim közül a telefont s azt hiszem kinyomta a hívást.-Mégis mit képzelsz, mit csinálsz?-förmedtem rá. Megforgatta szemeit majd fújtatott egyet.
-Selma beszélnem kell veled...
YOU ARE READING
Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłł
Romance~du får det~ Két teljesen különböző egyéniség, akiket egyszer elszakítottak egymástól...megszakadt köztük a kapcsolat...De egy nap a lány vissza tért, s lassanként mindketten megtalálták méltó helyüket...Egymás mellett...! Ti is szeretnétek egy olya...