-szia-bólintott egy nagyot. És egy hatalmas sóhajjal megfordultam, s igyekeztem az autóhoz. Azt hittem legalább megölel. Vagy valahogy elköszön. Esetleg megígéri hogy meglátogat. Vagy legalább tisztáztuk a dolgokat. De nem. Ehelyett, dobott egy "sziát" és letudta. Kicsit össze szorult a szívem, mert legszívesebben most azonnal megfordulnék és megölelném szorosan. De még a könnyeimet sem tudom megkülönböztetni az arcomra hulló esőcseppektől. Éreztem hogy fáj, éreztem hogy sírok..de néha ez jó. De most pont nem :(
-nem hazudtam.-mondta hirtelen, mire azonnal megtorpantam. Nem mertem megfordulni. Csak folyamatosan kattogott az agyam.-nem játszottam meg magam, nem vertelek át. Egyáltalán nem hazudtam..-nem akartam megfordulni, a könnyeim úgy indultak meg mint Niagara. Fájt..végem volt. Csak egyenesen, neki háttal álltam, s moccanni sem bírtam.-Asszem megint beleestem a táncos csajba..-mondta nevetve s mikor megfordultam akkora mosoly tátongott arcán ami leírhatatlan. Nem mertem mosolyogni, féltem hogy ez is valami szóvicc. De ledermedt arccal, csodálkozva néztem szemeibe amik szint úgy mosolyogtak. Az eső elállt..én pedig lebuktam. A könnyeim úgy folytak mint még soha. Össze törtem. Lehet vártam ezt a mondatot, de most, ebben a helyzetben csak falhoz vág. Martinus arcáról lefagyott a mosoly és amolyan "Na most találj ki valamit" szerűség villogott. Természetesen be pánikolt. Mint minden fiú ha egy lány sír. (sose hozzátok őket ilyen helyzetbe)
-láttad?-szipogtam kíváncsian. Mire ő megindult lassú léptekkel felém közben lassan bologatott egy vonallal az arcán. A fejemet fogva gondolkoztam hogy most mi a francot csináljak. Egyszerűbb lenne hátat fordítani és berohanni a kocsiba, majd gyorshajtásra biztatni Edwardot. De mégsem menekülhetek el az elől ami nyilvánvaló. Lassan kiemelte kezeit zsebéből s az én karjaimért nyúlt. Elkerekedett szemekkel követtem a mozdulatot. Lassan felnéztem a kezekről, s a szemében találtam magam. Konkrétan beleszédültem. És mint tudjuk ha egy kék és barna szempár össze találkozik annak oka van..és ez most megtörtént.
Edward pedig ebben a pillanatban nyomta meg jó hosszan a dudát..sietésre biztatva, amitől kicsit összerezzentem. És tudtam hogy nemsoká vége ennek az egész romantikus jelentnek szóval nem bírtam tovább. Elrántottam kezeimet, amire ő felvonta szemöldökét, szemtelenül zsebeimbe emelte karjait, kíváncsian várva mit is fogok csinálni. És az a kicsike gúny is motoszkált szemeiben.
-ami a lelátót illeti...-kezdtem bele, de azt hiszem már be is fejeztem, félbeszakított ismét.
-Lív, nem érdekel-rázott fejet komolyan.
-engem igen-vágtam rá halkan, és éreztem hogy ismét összetörök.
-Miért?-nevetett fel gúnyosan-nem mindegy?-elég felszínesen nézett rám.
-Hagyd-vágtam rá-úgyis ideje lépnem-bosszús tekintetem igyekeztem a szemébe belejuttatni. Idegességem már lassan határtalan volt.-szia-mondtam flegmán, mivel csak ismét eluralkodott rajtunk a kínos csend. Megfordultam s keresztbe tett karokkal igyekeztem vissza a kocsihoz. Lehet hogy ezt még ezerszer megbántom, lehet hogy sírni fogok hogy elszalasztottam a pillanatot, lehet hogy kikészülök..de nembaj, megéri. Majd egyszer megértitek miért :)
-Olívia-rántotta meg karom amitől önkéntelenül azonnal szembe találtam magam vele..olyan közel volt hogy vissza verődött arcunk között a levegő. Tekintetem nem bírtam elvenni övéről..elvesztem a barna szempárban-így nem mehetsz el-hunyorította össze szemeit.
-akkor mond meg mit csináljak?-mondtam enyhén hisztérikusan, de már megint a zokogás élén táncoltam. De már tovább gondolkodni sem volt lehetőségem. Ő egyre közelebb jött és megtörtént. Megcsókolt. Én pedig ismét beleszédültem. A jobb keze az arcomon volt, a másik pedig lassan felcsúszott egészen a kézfejemig. Amire rákulcsolta ujjait.
-Mit!?-kérdezett vissza a csók után mosolyogva-csak intézd el nekem hogy a táncos csaj ne pasizzon be, míg oda nem érek..
Sziasztok! Későbbre ígértem tudom tudom. De igazából vége a ballagásomnak, elballagtam (végig bőgtem az egészet) Bekajáltam és úgy döntöttem írok egy kicsit. Úgyhogy ma csak ennyit. Puszii
UI.:VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłł
Romance~du får det~ Két teljesen különböző egyéniség, akiket egyszer elszakítottak egymástól...megszakadt köztük a kapcsolat...De egy nap a lány vissza tért, s lassanként mindketten megtalálták méltó helyüket...Egymás mellett...! Ti is szeretnétek egy olya...