Az örökké hol a francban van?

636 73 18
                                    

-Ha még egyszer belepofázol esküszöm megtéplek!-kiabáltam rá gúnyosan.-De tudod mit?-fordultam vissza Martinushoz.-Nem izgat!-nevettem fel kínomban-nem érdekel. Elegem van ebből. Állandóan ez van, és én már torkig vagyok!-nyögtem ki komoran mire elkerekedett a szeme. 

-Pontosan mi is van állandóan?-vonta fel szemöldökét 

-Állandóan veszekszünk. Egy normális mondatot nem tudtunk elmondani anélkül hogy ne ordibálnánk egymással.

-Ezzel most mit akarsz?-lépett közelebb

-Nem tudom.-ráztam fejet azonnal. Majd történt valami amire mindenki felemelte fejét. Ordibálva közelített felénk az ofő.

-Chris-t vissza küldtem a buszhoz, ahova nemsokára megérkezik az igazgató. Úgyhogy indulás-mutatott a kijárat felé. 

-Jaj, hagyjon már! Faszom sem fog vissza menni-flegmán kikerültem az ofőt, aki elkerekedő szemekkel nézte viselkedésem. 

-Olívia Larsen! Most azonnal idejössz!-ordított rám. Semmi kedvem nem volt papolást hallgatni, csak lassan sétáltam előre, én sem tudtam hova megyek, de semmi kedvem társaságban lenni.

El sem hiszem hogy itt tartunk. Ő kiabál, én ordítok. 

Szomszédok-->Idegenek-->Osztálytársak-->Haverok-->Legjobb Barátok-->Együtt-->Haverok-->Ellenségek-->Idegenek...

Pont így jellemezném a mi "kapcsolatunkat". Hullámzik mint a gyorsvasút. Voltunk mi már mindenek ketten, majdnem minden kapcsolat jelzőit megkaptuk..kivéve egyet, az ÖRÖKKÉ HOL A FRANCBAN VAN??

Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłłWhere stories live. Discover now