Mert akkor végleg megutálna...

530 66 9
                                    


  -Selma beszélnem kell veled...-túrt bele hajába, majd tekintetem kereste

-minek?-értetlenkedtem

-kimentünk-ordította el magát, majd megragadta karom s kihúzott a teremből. Megálltunk a folyosó egyik falánál. S én csak vártam mikor böki már ki hogy mit is akar.-nem mondhatod el neki-dörzsölte meg arcát idegesen

-nem fogom neked tartani a hátam.-kiabáltam rá, mire lepisszegett-nem fogok neked falazni, Lív a barátnőm, és joga van tudni hogy kamuztál-suttogtam már halkabban.

-ne te mond el neki-rázott fejet csalódottan

-ha én nem, akkor más fogja-szemeim éreztem hogy kidüllednek, pásztáztam  a plafont.

-de nem tudhatja meg az igazat-vágta rá kapásból

-miért nem? Hm?-emeltem fel kicsit a hangomat mire ő kerülte tekintetem.

-mert akkor végleg megutálna-bökte ki nagy nehezen.-és azt nem akarom-

-szerinted nem utál már épp eléggé?-vágtam rá utálkozóan, mivel nagyon ideges lettem. Bepöccentem ettől az egész szitutól. S amint kimondtam a szemébe néztem, éreztem szemeim szikráit. Néztem egy nagyot, majd megfordultam s vissza mentem tanórára. Az órán már nem is figyeltem. Egyszerűen nem értem miért kell titkolózni. Miért kellett az elejétől fogva hazudnia hogy azzal a Claudiával jár. Aki mellesleg nem is létezik. 

Vissza Lívhez. (a szemszögébe) 

tegnap egész naphosszban ezen a Claudián kattogtam. S éppen most riadtam fel. Reggel tíz óra van. A telefonom pedig csöng. Mikor kitisztul a látásom, el tudtam olvasni a hívó félt. Régen láttam már ezt a nevet a mobilomon...Kifújtam magam, majd a fülemhez emeltem a készüléket, s amit hallottam, megremegett minden porcikám..

-Beszélnünk kell-szólt bele darabosan-el kell mondanom valamit......

Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłłWhere stories live. Discover now